Bölüm 5

16 1 0
                                    


    Rəsul universitetə qayıtsada fikri hələdə anasının yanında qalmışdı. O anasına həddindən artığ bağli idi.Günlər keçir Rəsulun dərsləri başlayır. Rəsul çətinliklədə olsa fikrini cəmləyib öz dərslərinə diqqıt edir və yenədə uğurlarına davam edirdi .O İqtisadi ve Idari bilimlər fakültəsinin ən yüksək imtahan nəticəsi gösdərmiş tələbəsi kimi təhsilinin geri qalananı tələbə mübadiləsi ilə Almaniyanın Düseldorf universitetində oxumaga haqq qazanır. Rəsul bu xəbəri esidəndə həddindən artığ sevinmişdi .Sevinməyədə haqqı vardı Rəsulun ən böyük xəyallarından biri gerçəkləşmişdi. O uşaqlıqdan xəyyalarında olan ən sevdiyi olkəyə Almaniyaya təhsil almağcün yollanırdı .Almaniyada onun kifayət qədər dostu olması onu sevindirən digər səbəb idi.Noyabr ayında Rəsul Berlinə ordanda Düseldorfa yollandı. Universitet rəhbərliyi ilə görüşündən sonra oxuyacagı fakültəyə yollandı. Rəsul yerdə qalan iki illik təhsilini çox çalisarag təhsilini 3smestrə başa vurur .O imtahanlarını uğurla bitirir.Rəsul magistr təhsilinidə məzun olduğu universitetdə alır.2il Sonra magistri bitirən Rəsulun tək istəyi hərbi borcunu yerinı yetirmək olur. Rəsul onu qarşıda gözləyən pis günlərdən xəbərsiz həyata pozitiv baxır hecnəyin dərdin çəkmirdi .Taki 20 dekabr 2014 -cu il gününə kimi . Rəsul yeni ili ailəsi ilə birlikdə keçirtmək və anasının yanında olmağcün vətənə qayıdır. Ama öncə universitetdə bəzi məsələləri həll etmək üçün səyahətini 1 gün sonraya təxirə salır.Ama əcəl Rəsulun anasına o şansı vermir 20 dekabr səhəri Zərifə ağır şəkildə Mərkəzi Klinikaya getirilir. Həkimlər çox çalışsada artıq heccürə kömək edə bilmir.Bir neçə saat komada yatan Zərifə 45 yasinda həyata gözlərini əbədi yumur.Bir gün sonra Rəsul fərqlənmə ilə bitirdiyi həm bakalavr həmdə magistr diplomlarını anasına gösdərməyin sevinci və qüruru ilə Heydər Əliyev hava limanına enir.Rəsul anasının ən böyük xəyalını gerçəkləşdirmiş halda onu qururlandırmag arzusu ilə tez evlərinin yolunu tutur .Rəsulun xəbərsiz gəlişi surpriz olduğu ücün ailə onun gelişindən xəbərsiz idi .Rəsul evə çatanda evdə anasını görməyəndə təəccüblənir .Evdə heckəs dinib-danışmırdı. Rəsula heckim hecnə demirdi.Rəsul anasını görməkcün xəsdəxanaya getsədə anasını görmək ona nəsib olmur .Anasının ölüm xəbərini eşdəndə Rəsul körpə uşağ kimi icini çəkə-çəkə ağlayır. Atası, əmisi, dayısı ona təsəlli verməyə çalışsada hec bir fayda vermir .Ailə xəsdəxanadan ayrılıb evə yollanır. Zərifənin nəşi evə gətirilir. Əfqan cənazə işlərini qardaşı oğlu Turala tapşırmışdı . Turalda vaxt itirmədən dəfn işlərinə başlayır.Cənazə namazı qılındıqdan sonra Zərifə torpağa tapşırılır. Anasının ölümünü heccürə qəbul ede bilməyən Rəsulun özünə qapanıqlığı atasını çox narahat edirdi .Hərzaman deyib gülən şən oğlan bu hadisədən aylar keçməsinə baxmayarağ hələdə ilk gündəki kimi davranır, hərgün anasını ziyarətə getməsi, saatlarla qəbirstanlığda olması atanı çox narahat edirdi .Iyun ayında Rəsul hərbi xidmətə getmək ücün yoxlanışdan keçir.Bütün yoxlanışlar uğurlu olur və xidmət ücün hec bir maneənin olmadığı qərarına gəlinir. Agdam rayonunda qulluq edəcəyi bəlli olur .Rəsul iyul ayinda xidməti borcunu ödəmək üçün Ağdama yollanır .Atasının israrlarina baxmayarağ Rəsul heçkəsin onunla gəlməsini isdəmir. Rəsul hərbi hissədə olduğu ilk 45 gününü anasının itkisinin verdiyi acı ilə keçirir.Rəsul and içmə günü vətənə sədaqətlə xidmət edəcəyinə and icir .

Rəsul xidməti borcunu şərəflə yerinə yetirir.Sərhəd bölgəsində hərbi xidmət çəkən Rəsul hərgün düşmənlə qarşı-qarşıya gəlir.Saatlarla davam edən atışmalar Rəsula artığ adi bir hadisə kimi gəlir.Rəsul hərbi xidmətdə nizam-intizamı, örnək davranışı, əmrləri vaxtı vaxtında yerinə yetirməsi və güclü strategiya qurma bacarıgı olması onu kəsfiyyat dəstəsinin kamandiri vəzifəsinə yüksəldir.Rəsul döyüş günlərinin birində 10 nəfər mərd kəşfiyyatçı ilə düşmənin hərbi bazasına gizli şəkildə soxulur . Düsmənin çoxlu sayda hərbi texnikasını, əsgərini on bir nəfər mərd igid yerlə-yeksan edir.Heyətdəndə üç nəfər şəhid olur. Rəsul və digər iki əsgər isə ağır şəkildə yaralanır.

Soyuq DekabrOù les histoires vivent. Découvrez maintenant