Size çok güzel bir hikaye anlatmayı çok isterdim. Ama bu hikaye, bir peri masalı değil. Bu, üç ırkın özelliklerini zorla taşıyan, istemediği bir sürü işkenceye maruz bırakılan, güneş ışığında altın gibi parıldayan saçlarının altında kalan ufacık omuzlarının üzerinde büyük bir yük taşımaya zorlanmış bir kızın hikayesi.
Ruhundaki acı o kadar derin ki bu, neşeyle bakan gözlerindeki o küçük çocuğu bile öldürmeye yetiyor.
O küçük kız o kadar çok şey gördü ki, kendinden yaşça büyüklerden bile büyük.
O kendini arıyor; ne olduğunu bulmak için uğraşıyor.
O, aslında bütün bu felaketlerin başlamasındaki asıl neden.
Ama bunu öğrendiği zaman, iş işten geçmiş olacak.
----
Herkese Merhaba!~
Bu kitap, tamamen benim hayal gücümden ortaya çıkmış, garip ama sevilesi karakterler içermektedir. Karakterleri ben çiziyorum. Animasyon tarzında çizdiğim için garipseyebilirsiniz ama seveceğinizi düşünüyorum. Uykulu ve aç olduğum için anlatımım biraz kötüye kaymış olabilir. Okudukça gördüğüm hataları düzelteceğim~
İşte Ana karakterimizin biricik annesi, Kraliçe Serena! Kucağındaki ise ilk kızı Shera. (İlk bölümde saç rengi açıklanıyor.)
Serena, 35 yaşlarında genç bir kadın gibi görünse de aslında 5 asırdır yaşayan bir melek. En sevdiği şeyler arasında günlük tutmak ve yemek yapmak bulunuyor.
İşte Serena'nın biricik kızları!
Soldan sağa sayarsak,
Shiero, 9 yaşında, kendini şeytanlığa bırakmış bir melez. İnsanların akıllarını karıştırıp kukla gibi onlarla oynamayı seviyor. Shii'nin Cehennem katliamı sırasında, Cennetten gönderilen birlikler arasında yer alıyordu. Shii'yi durdurmak isterken orada bilinçsiz kız kardeşi tarafından öldürülüyor. (Kitapta çok az yer alacak.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Prenses
VampiroSize çok güzel bir hikaye anlatmayı çok isterdim. Ama bu hikaye, bir peri masalı değil. Bu, üç ırkın özelliklerini zorla taşıyan, istemediği bir sürü işkenceye maruz bırakılan, güneş ışığında altın gibi parıldayan saçlarının altında kalan ufacık omu...