the beach:

1.8K 175 31
                                    


••

Otobüse yetişmek adına koşturmuştum.

Rüzgar, kahve tutamlarıma çarpmış ve onları zevkle dağıtmıştı dört bir yana.

Her sabah aynı saatte bindiğim otobüsü kaçırdığım bir kaç istisnai gün vardı ve o günlerde istemsizce kötü hissederdim kendimi.

Tanıdık simaları görmemek huzursuz ederdi içimi.

Kim bilir, belki üzülmek için elle tutulur nedenlerim olmadığındandı.

Belki de, tanımadığım parmak uçları dahi değse parçalanan ruhumdandı bu hallerim.

••

Derin bir nefes aldım.

Tanıdık yüzler, tanıdık kokular hakimdi içeriye.

İyiydim.

Kesinlikle iyiydim.

Yer bulmak adına özensizce etrafa bakınırken biri çarpmıştı gözüme.

Kulaklıkları ve kapüşonuyla tüylerimi, kısa bir anlığına diken diken eden bir yabancı.

Evet, gerçekten yabancıydı o.

Bu küçücük kasabada yarım defa bile rastlamamıştım çünkü.

Sahi, rastlasamda hemen tanırdım yüzüne işlenmiş parıltılardan.

Güzeldi.

Buna yaklaşık on üç saniyede karar vermiştim.

Kasaba sakinlerine göre, çok çok daha güzeldi.

••

Tereddüt etmeden sırt çantamı önüme almış ve hafif kalabalıktan sıyrılıp oturmuştum yanına.

Bakmamıştı.

Yüzüme belli belirsiz bir gülümseme kondurup saçlarımı karıştırmış ve cebimi yoklamıştım.

Onu taklit etmek istiyordum.

Belki bende böylesine çekici görünürdüm ha?

Dışına çıkmış kapüşonumu düzeltip kafama geçirmiş ve spotify listemi karışığa ayarlamıştım.

Mutlu olmam için yeterliydi.

Gözlerimi yummuş bir biçimde durağıma gelip gelmediği hissetmeye çalıştığım sırada hafifçe dürtülmüş ve uçurumdan atılan yavru kedi misali sıçramıştım yarı bilinçsiz uykumdan.

Siyahlı yabancı,

Koluma dokunuyordu.

"The Beach demek."*

"Hmm, güzel seçim."

Dediklerini idrak etmem küçücük bir zamanımı almıştı ve kulağıma yayılan tanıdık melodiyle gülümsemiştim.

Sanırım, dışarı sızıyordu.

"Oh, evet."

"En sevdiğim şarkılardandır."

Elimi çekingence enseme atmış konuşmaya çabalarken, başını sallamakla yetinmiş ve bacaklarıma değen bacaklarını bir anda uzaklaştırmıştı.

"Adım Park Jimin."

"Ve bu durakta inmem gerek."

"Geçebilir miyim?"

••

The beach- The neighbourhood. (Medya)

Little mess • Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin