Dneska jsem spala asi tak dvě hodiny. Nechtěla jsem do toho tahat policii, protože jsem myslela, že to bylo jen jednou a víckrát už mě ten dotyčný nechá. Jenže potom přišel ten dopis, Cris. Myslím ale, že tato věc je správná. Ikdyž nevím, jestli s tím policie něco udělá, nemá žádné důkazy nebo stopy, po kterých by toho dotyčného našla. Dopis je psaný na počítači. S Cris jsme se domluvily, že já dneska zůstanu doma, jelikož je toho na mně celkem dost. Cristen půjde do školy a až přijde, společně se vydáme do budovy u nádraží- na policii.
Když Cris odjela společně s Kevem, který ji hodí do školy a dál pokračuje do své práce, dala jsem si snídani. Do toustového chleba jsem vložila plátek šunky a plátek sýru. Na to jsem natřela kečup a dala nahřívat toustovač. Mezi tím, co se nahříval jsem dala do konvice vodu a do hrnku vhodila meduňkový čaj, můj oblíbený. Potom jsem už jen udělala tousty a usadila se na měkký gauč s bílými polštářky. Zapla jsem televizi a nastavila óčko. Začaly hrát písničky a já neodolala nezpívat. Vyřvávala jsem na celý byt a u toho jedla. Takže můj zpěv zněl trochu jako dusící se lachtan. Seděla jsem tam v černém tričku, které končilo těsně pod zadkem a drdol, který byl polorozpadlý. Dojedla jsem tousty a popíjela si čaj. Když jsem měla po snídani, rozhodla jsem se se naložit do horké vany plné pěny. Začala jsem napouštět vanu a u toho zapálila čtyři vonné svíčky, které jsem položila na každý roh vany. Do proudu tekoucí vody jsem nalila trošku pěny, kterou mi darovala Cris k narozeninám. Vzala jsem si s sebou knížku Dívka ve vlaku a naložila se do vany. Chvíli jsem tam jen ležela a potom si vzala do ruky knihu, kterou jsem začala číst. Ani jsem se nezamykala, jelikož jsem byla sama doma a obyvatelé tohoto bytu se mají vrátit až tak za čtyři hodiny. Jenže to se asi změnilo. Uslyšela jsem odemykání klíče vchodových dveří, ale byla jsem v klidu, protože jsem si myslela, že to je Cris, které odpadla hodina. Asi pět minut tak někdo jen tak chodil a něco dělal, potom se ale otevřely dveře od koupelny a všechno se změnilo. Ve dveřích stál Kevin a zrak měl upřený na mě.
"Běž pryč!" Křikla jsem na něho zakrývajíc si své poprsí.
"Řekni mi jeden důvod proč bych měl" lišácky se usmál a opřel se rukou o vanu.
"Třeba to, že si přítel mé nejlepší kamarádky!" Vyjekla jsem ze sebe. On to ale neřešil a začal si svlékat své černé tričko obepínající mu každý jeho sval na těle.
"Co.. co to děláš?" Zeptala jsem se ho.
"Říkal jsem si, že bych si zrovna teď dal vanu" zkroutil své obočí a dál se svlékal.
"A co kdyby si na chvíli šel pryč, já bych se oblékla a pak by sis ji mohl dát?" Navrhla jsem.
"A co kdybych si k tobě lehl a Cris by se to nedozvěděla?" U téhle otázky mi zabylo špatně. Cítila jsem se tak bezmocně. Nevěděla jsem co mám dělat, nechtěla jsem vylézt z vany, protože bych mu ukázala to, co nechci. A tak jsem dál ležela ve vaně a dívala se na jeho tak svůdné a sexy tělo. Když už měl jen ten poslední kus oblečení a to byly trenýrky, svlékl si je a já měla pohled na jeho kamaráda. Bohužel už byl v pozoru. Pořád dokola jsem mu opakovala, že Cris je má nejlepší kamarádka a nemůžu ji zradit a že to je jeho přítelkyně. Ohnul se přez vanu k mému odhalenému krku a začal ho něžně líbat. Omylem jsem potichu vzdychla, jenže on to slyšel a tak se vítězně mírně zakousl do mého citlivého krku.
"Tady je někdo romantik" špitl dívajíc se na vonné svíčky na vaně. Neodpověděla jsem. Přemýšlela jsem nad tím, co mám udělat aby mě nechal. Začala jsem z neznámého důvodu, ani nevím proč, stříkat vodu na jeho tělo a myslela si, že ho to nějak odradí a bude mě mít za nějaké malé dětsko, pak by se mnou snad ten sex nechtěl. Ale ho to jenom více rozzuřilo a pevně mi stiskl ruce. Co bylo dál si asi můžeme všichni představit. Když jsme vyšli z koupelny ihned jsem zamířila do mého pokoje, kde jsem se zamkla a vlezla si pod peřinu. Proudy slz se rvaly napovrch a já je v sobě prostě neudržela. Brečela jsem hodiny, ani nevíte jak moc jsem toho litovala. Přišla Cris ze školy a zaklepala mi na dveře pokoje. Já jsem pohotově vstala a otevřela jí.
"Kati, zlato, co je?" Podívala se na mě ustaranýma očima.
"Ne nic, jenom na mě všechno dolehlo" bylo tak hrozné jí lhát a vůbec dívat se jí do očí.
"Zlato, všechno bude v pořádku" obejmula mě. Cítila jsem se hrozně.
"Jestli nechceš, tak dneska na tu policii jít nemusíme. Jak vidím, tak to radši odložíme na zítra" řekla a odešla za Kevinem. Nechápu jak jsem mohla, podvést Cris a Joshe. Nejradši bych teď skočila z mostu. Cris pro mě tolik udělala a já? Já se vyspím s jejím klukem.Čauky milí čtenáři! Doufám, že se vám nový part líbil. Mnohokrát vám děkuji za hlasy a přečtení. Budu za ně velmi ráda a taky za komentář❤👌 Mějte se překrásně a u dalšího partu💕
ČTEŠ
Bad Best Friend [POZASTAVENO]
RomansaDvě nejlepší kamarádky - Cris a Kate jsou spolu jako sestry. Jednou se však stane věc, která Kate poznamená na celý život. Tento příběh je pozastavený, jelikož nestíhám psát tři knížky najednou. Nemám zas tolik času na wattpad, proto mi budou stači...