Odpowiedzi

577 19 23
                                    

Odpowiedzi do pytań od CandyAla.


Do Offendermana- Czy mogę zostać twoją Proxy?
Offender- Masz na myśli osobistą dziwkę? Oczywiście takich osób nigdy za wiele. (lenny którego nie ma)


Do Silvera- Jaki masz rozmiar buta?
Silver- Nie macie serca ;_;...
Autorka- Pewnie! Przybij piątkę! *krzyczy do Silvera*


Do Autorki- Lubisz Rake'a?
Autorka- Ja go nienawidzę! Boję się go!
Rake- Wzajemnie!


Do Batmana- Jesteś nudny wiesz?
Batman- Taa... Przyzwyczaiłem się Autorka ciągle mi to powtarza.
Au- Co ja?! *patrzy na niego z pod sterty zeszytów i kartek*


Do Candy Popa- Od 0-10 jak bardzo podoba ci się moja nazwa?
Candy- 10/10! Woah! Jest cudowna!


Do Slendermana- Jak ty do cholery pijesz herbatę?!

Slender- Po pierwsze jak ty się wyrażasz dziecko? Po drugie jak stwierdziła to Autorka telepatycznie.

Au- Telepatytycznie! Bałwanie!


Do Bena- Czy według ciebie warto kupić sobie na święta Nintendo 3ds z grą Majora's Mask?

Ben- Oczywiście wtedy cię odwiedzę więc... Kupuj jak najszybciej!

Au- Jeśli chcesz mieć skrzata na głowię przez wieczność to.... Polecam Magda Gejzer!


Do Batmanka- Szkoda że Heath Ledger umarł prawda? :c

Batman- No co ty?! To po prostu wspaniałe! W końcu koniec z tym popaprańcem!

Au- *płacze oglądając jego zdjęcia* On zmarł jak ja miałam pięć lat! A ja się dopiero teraz dowiaduję, że mój monsz (spec.) zmarł!

Batman- Jak przestaniesz płakać to porwę dla ciebie Jokera w wersji Jareda Leto.

Au- *przestaje płakać* A więc... Na łowy!!!! *wybiega z villi*


Do Candy Popa- Pasowałyby mi fioletowe włosy? (minka której nie ma)

Candy- Oczywiście! *lenny*


Do Tobiasza- Wiesz, że moje szczury ukradły ci gofry?

Toby- Nieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! Why???????!!!!!!!!!!!! *popada w załamanie psychiczne*

Au- *wciąga go do izolatki* Posiedzisz sobie tu za to, że przez ciebie i twoje gofry weszły tu biedne szczurki, które mogły zostać zjedzone przez moje kocurki.


Do Jeffa- Ile masz noży?

Jeff- *liczy* Milion pięćset sto dziewięćset!

Au- Z czego jeden jego pięćset do masła a reszta moja.  *mówi znudzona*


Do Liu- Gdzie i za ile kupiłeś ten szaliczek swagu? (minka której nie ma)

Liu- Autorka mi kupiła! *uśmiecha się jakby anioła zobaczył*

Au- W lumpeksie za dwa złote był więc mu przykleiłam suer glue do szyji i nosi.


Do Autorki- Czym jest tulpa? I co oznacza że jest zniszczona?

Au- Jest to osoba, żyjąca w tej samej głowie, co Ty. Możesz wchodzić z nią w interakcje (w przeciwieństwie do wielu przypadków ludzi z DID, gdzie poszczególne altery nie mają ze sobą kontaktu), masz wpływ na jej rozwój, charakter (ale pamiętaj, że jak w każdym systemie, ona również oddziałuje – mniej lub bardziej pośrednio – na Ciebie). (żródło mysloforma.pl ) Co oznacza że tulpa jest zniszczona? Hmmm... Na to pytanie ciężko jest odpowiedzieć... Myślę, że jak tulpa jest zniszczona to zmniejsza się jej kontakt z, np. tobą. Ma mniejszy dostęp do twojego mózgu lub ma 'zepsuty' charakter.


Odpowiedź do pytań od shadow1712 .

Do autorki- Lubisz mnie? :D

Au- Bardzo! :)




Zodiaki CreepypastaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz