Psycholog wam wytłumaczy

434 31 18
                                    

Lekcja 1
Temat- Michaś nigdy nie istniał.
Email od Psychologa:
"Droga Oliwio!
Bardzo zaciekawił mnie twój problem, więc postanowiłam wytłumaczyć Ci o co chodzi. Twój problem polega na bardzo rozwiniętej wyobraźni, jest to twoją zaletą, ale też i wadą. W tym przypadku jest to wada, ale nie przejmuj się. Twoja wyobraźnia przez brak towarzystwa i "burzę hormonów" postanowiła Ci pomóc stwarzając osobę, która ma Ci dotrzymać towarzystwa. Została ona stworzona na podstawie filmu lub książki. W tym przypadku "Michaś" został "zakorzeniony" tak głęboko w twoim umyśle iż nie odróżniałaś go od jawy. Porozumiewałaś się z nim przez "fake chat i wattpada"(tak mi napisałaś). Potem gdy "Michaś" zaczął zanikać, bo nie był Ci już potrzebny twoja wyobraźnia stworzyła (wymyśloną) historię dlaczego tak się dzieje. U ciebie ta historia to rak i przebywanie w szpitalu. Nie martw się to jest przejściowe. Wspomniałaś też, że gdyby nie te aplikacje/programy nie wiedziałabyś, że w ogóle coś takiego miało miejsce. Martwię się trochę o to, że nie pamiętasz tego, ale teraz wszystko wróci do normy. Nie martw się. Swoim bliskim możesz też pokazać ten e-mail i wytłumaczyć im zaistniałą sytuacje. Wszystko będzie dobrze. Jeśli będziesz miała jakiś jeszcze problem to napisz do mnie. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)
Psycholog Jolanta H."
Mój komentarz:
Ja nie będę wam tego tłumaczyć. Nie potrafie. Przepraszam jeśli wierzyliście, że Michaś istnieje. Jest mi wstyd. Na prawdę wstyd. Przepraszam.
-Oliwia

Zodiaki CreepypastaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz