Z kim spędzisz sylwestra i jak je spędzisz?
Baran- Spędziłaś je z Tobym jedząc gofry i oglądając wszystkie bajki Disneya po kolei.
Byk- Z Slendermanem. Ty latałaś uchlana w trzy dupy od drzewa do drzewa i je przytulałaś, a Slender pilnował żebyś się nie nadziała na gałąź.
Bliźnięta- Z Maskym. Jedliście sernik, tańczyliście, chlaliście wódke, wygłupialiście się. Ogólnie miło spędzaliście tegoroczny sylwester.
Rak- Z Jeffem i Liu. Poszliście do klubu, schlaliście się i poszliście trochę pozabijać.
Lew- Z Candy Popem i L.Jill. Złamaliście wszystkie 10 przykazań, a potem graliście w Just Dance i się wygłupialiście.
Panna- Z Hoodiem i Niną. Gdy już udało ci się go upić, poszliście dokuczać Slendermanowi.
Waga- Z Trendermanem. Uczyłaś go tańczyć, następnie poszliście do klubu dla gejów się wygłupiać, a na koniec obrabowaliście sklep z ubraniami.
Skorpion- Z Offendermanem i Jane. Na początek poszliście do klubu gogo gdzie uczyliście innych grindować i twerkować.
Strzelec- Z Benem i Sally. Poszliście odwiedzić Silvera, a następnie wróciliście do swojego pokoju i zhackowaliście system puszczania fajerwerek w Warszawie.
Koziorożec- Z Autorką i Puppeterem. Tańczyliście do piosenek Justina Biebera, schlaliście się, biegaliście po centrum handlowym w strojach jednorożców i śpiewaliście PPAP.
Wodnik- Z Dark Linkiem i E.J. Mieliście misje w Holwood, na której świetnie się bawiliście zabijając i spotykając gwiazdy.
Ryby- Z Splendorem i L.J. Poszliście do wesołego miasteczka, a potem do kina na 50 twarzy Greya.
~~~~~
Na to wygląda, że powracam, ale nie jestem pewna na jak długo.
CZYTASZ
Zodiaki Creepypasta
RandomNowa książka. XD Któż by się spodziewał? A więc to są Zodiaki z Creepypastami. Postacie są losowane. Pisane gdy czytelniczki chcą, jak nie chcą to nie pisze, proste? Proste. Najwyższe notowania: 15.01.17r.- #4 w Humor 20.01.19r. - #3 w Zodiaki