Jak się poznaliście?
Zeszłaś do piwnicy po dżem, o który poprosiła cię twoja mama. Mieszkacie od roku same ponieważ twój tata gdy się dowiedział, że razem z mamą jesteście jak to on was nazwał, "wiedźmami". W rzeczywistości jesteście normalnymi ludźmi tylko zajmujecie się badaniami nad martwym ciałem człowieka. Mieszkacie koło lasu, przy drodze.
Zeszłaś na sam dół schodów i stanęłaś jak wryta w ziemie. Przed tobą stał średniego wzrostu chłopak o smukłej sylwetce, kruczo czarnych włosach lekko za ramiona, hipnotyzujących oczach z spalonymi powiekami, białej skórze jak kreda. Ale twoją uwagę bardziej zwrócił jego wycięty na policzkach uśmiech i krew na białej bluzie. Spojrzałaś na niego spod byka, powoli do niego podeszłaś i gdy chłopak przypatrywał się twojej osobie przywaliłaś mu z główki. Czarno włosy padł na cementowe podłoże nieprzytomny. Posadziłaś go na krześle, które stało niedaleko i przywiązałaś go sznurem do niego. Wzięłaś dżem z półki i szczęśliwa wróciłaś do kuchni. Twoja mama pisała coś w notesie więc postanowiłaś jej nie przeszkadzać zrobiłaś naleśniki z dżemem i postawiłaś je na stole w niewielkim salonie.
Wróciłaś do piwnicy, zapaliłaś niewielką żarówke i spostrzegłaś, że intruz już się obudził.
-Dominika, jak miło cię znowu widzieć.-odezwał się chłopak. Spojrzałaś na niego jak na wariata.
-Mam na imię [T.I]*. Nie znam żadnej Dominiki.-odparłaś przyglądając mu się.
-Jak to? Przecież dali mi dane, że tu mieszka Dominika Miro.-spojrzał na ciebie zdziwiony i lekko zmieszany.
-Kiedyś tu mieszkała. I wiem gdzie teraz przebywa.-uśmiechnęłaś się chytrze.
-Powiedz mi, proszę.-błagał chłopak.
-Coś za coś.
-Zrobię wszystko, tylko powiedz mi gdzie ona jest!
-Zabierz mnie ze sobą! Chcę zobaczyć o co chodzi!
-Przykro mi mała, tego akurat nie mogę zrobić...
-Stanerska dziewiętnaście A.-podyktowałaś mu adres.
-Huh?-chłopak nie ogarniał jeszcze o co chodzi.
-Ale za to masz przychodzić do mnie co dwa dni z żelkami.*[T.I]- Twoje Imię
Koniec! Przepraszam za błędy ale pisane na telefonie, szybko. Proszę nie hejtować, krytyka mile widziana. Trzymaj cię się Diabełki! :*
CZYTASZ
Zodiaki Creepypasta
De TodoNowa książka. XD Któż by się spodziewał? A więc to są Zodiaki z Creepypastami. Postacie są losowane. Pisane gdy czytelniczki chcą, jak nie chcą to nie pisze, proste? Proste. Najwyższe notowania: 15.01.17r.- #4 w Humor 20.01.19r. - #3 w Zodiaki