Prolog

131 12 2
                                    

Mój dzisiejszy dzień minął tak samo jak zawsze. Szkoła, kłótnia z ojcem, facebook i tak cały czas. Odkąd moja mama zmarła na raka moje życie straciło kolory. Mój ojciec zaczął bardzo dużo pić, przez co codziennie robi mi kłótnie. Nie raz nawet zdarzyło mi się od niego oberwać.. Ale cóż takie jest życie. Myślenie nad moim życiem przerwał mi dźwięk messengera. Wzięłam swój telefon ze stolika i od razu zobaczyłam kto do mnie napisał. Harry Styles kto to wogóle jest.

Harry Styles: Cześć :)

Chwilę zastanawiałam się co odpisać aż w końcu wpadło mi do głowy, że spytam go czy się znamy.

Rose Brown: Znamy sie?

Harry Styles: Nie, nie znamy się ale możemy się poznać. ;)

Pfff.. Najbardziej żałosna gadaka jaka może być.

Rose Brown: Nie dzięki nie jestem zainteresowana :)

Harry Styles: Toć przestań chce tylko popisać xx

Rose Brown: A nie masz do tego przyjaciół??

Harry Styles: Mam przyjaciół ale o problemach lepiej popisać z kimś kogo się nie zna , racja?

Rose Brown: Może i racja ale ja mam swoje problemy.. Nie będę się jeszcze twoimi zajmowała.

Harry Styles: Zawsze jesteś taką suką?

Rose Brown: Tak zawsze. A teraz jeżeli możesz to daj mi spokój :)

Harry Styles: No dobrze. Tylko pamiętaj jedno Rose, kiedyś ty będziesz chciała z kimś popisać a tamten będzie dla Ciebie taki jak ty dla mnie. Cześć .

Harry Styles jest niedostępny...

No i mamy prolog!! Jeżeli komuś się spodobał i chce więcej to tak na dobry początek dajcie gwiazdkę lub komentarz xx

Give Me Love || h.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz