Rozdział 4

90 12 0
                                    

Obudził mnie dźwięk mojego mojego telefonu. Od razu podniosłam się z łóżka żeby wziąć telefon z szafki, która stała koło łóżka. Dzwonił Brad. Postanowiłam odebrać.

- Halo? - powiedziałam obojętnie.

- Rosie co się dzieję? Nie odzywasz się do mnie i wogóle. Martwię się .

- Przepraszam Brad ale zasnęłam. Możemy się jutro spotkać, pójdziemy na jakąś imprezę - zasugerowałam.

- Dobry pomysł Brown - odpowiedział Brad.

- No to jak coś to w kontakcie , pa kocham Cię - powiedziałam po czym się rozłączyłam.

Była godzina 19:32 więc postanowiłam zejść na dół do baru po coś to jedzenia. Schodząc po schodach na dół weszłam na messengera. Miałam jedną wiadomość od Hazzy.

Harry Styles: Rose mam pytanie. Wysłała byś mi swoje zdjęcie proszę ;3 Bo nie masz zdjecia na fb a chciałbym wiedzieć jak wygladasz ;)

Rose Brown: Serio? Chcesz się przestraszyć? ^^

Harry Styles: Pragnę tego ! :D

Rose Brown: Haha no okey łap :3

Rose Brown:

Rose Brown: Proszę bardzo :3 Teraz ty! :)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Rose Brown: Proszę bardzo :3 Teraz ty! :)

Harry Styles: OMG *.* Kobieto jesteś piękna ;* ;3
Czekaj czekaj już wysyłam ;)

Rose Brown: Dziękuję ;*

Harry Styles:

Rose Brown: Schowaj ten jęzor przystojniaku ;3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Rose Brown: Schowaj ten jęzor przystojniaku ;3

Harry Styles: Lubię wytykać język do zdjęć. :D

Harry Styles:  Mam jeszcze jedno pytanie ile masz lat?

Rose Brown: No wiesz Harry dziewczyn nie pyta się o wiek. XD

Rose Brown: Nie no żartuje. Mam 18 lat :)  A ty?

Harry Styles: Oj , wybacz :p Ja mam 19 ;)

Rose Brown: A skąd jesteś jeśli moge wiedzieć?

Harry Styles: Jestem z Londynu a dokładniej z Richmond :)

Rose Brown: Też jestem z Richmond :3 Przypadek?

Harry Styles: Nie, to przeznaczenie ;*

Harry Styles zmienił/a twoją nazwę na Rosie ;* ...

Nie wiedząc czemu ta wiadomość spowodowała wielki uśmiech na mojej twarzy. Postanowiłam Harry'emu również zmienić nazwę.

Rosie ;* zmienił/a twoja nazwę na Hazza ;* ...

Hazza ;*: Hazza serio? :'D

Rosie ;*: Rosie serio? :'D

Hazza ;*: Jesteśmy idiotami Rosie haha :3

Rosie ;*: Chyba ty! :b

Hazza ;*: Niestety Rose ja już muszę lecieć pomóc w czymś mamie. Paa ;*

Hazza ;* jest nie dostępny ...

Rosie ;*: No okey pa ;*

Po skończonej rozmowie postanowiłam iść pod prysznic. Gdy weszłam pod wodę ciepły strumień spływał po moim ciele. Czułam jakby zamywał z mojego ciała wszystkie problemy. Po około 15 minutach wyszłam spod prysznica i ubrałam się w pidżamę. Była już godzina 22:32 więc postanowilam położyć się spać.

Moi drodzy dzisiaj święta Bożego Narodzenia życzę wam wszystkiego najlepszego !! :*

Give Me Love || h.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz