Rozdział 2

103 13 2
                                    

Gdy napisałam wiadomość do Harryego mój telefon wylądował w kieszeni a ja próbowałam słuchać tego paskudnego angielskiego. Po około 15 minutach zadzwonił jakże upragniony dla każdego dzwonek. Pośpiesznie wstałam z krzesła spakowałam podręcznik i zeszyt poczym z zamiarem opuszczenia sali zmierzałam do drzwi. Gdy już prawie wychodziłam zawołała mnie Pani Jonson , nauczycielka angielskiego.

- Rose pozwól na chwilę - niechętnie odwróciłam się do kobiety poczym ona zaczęła kontynuować. - Martwią mnie twoje oceny moja droga. Masz same jedynki , jeżeli tak dalej pójdzie nie przejdziesz do następnej klasy.

Słowa nauczycielki wstrząsnęły mną. Wiedziałam, że moje oceny nie są za dobre ale nie wyobrażałam sobie , że aż tak bardzo. I co ja teraz powiem ojcu? Przecież on mnie zabije.

- Pani Jonson obiecuje , że poprawie wszystkie jedynki.

- No ja mam nadzieję Rosie a teraz możesz już iść.

Bez żadnego pożegnania wyszłam z sali załamana. Od razu przy oknie na holu zobaczyłam Brad'a do którego się skierowałam.

- Ej mała co się stalo? - kurde jak on to robi ledwo co do niego podeszłam a on już wie, że coś jest nie tak.

- Brad zerwiemy się ze szkoły? - zapytałam nie odpowiadając na jego pytanie.

- Ups , Rosie nie mogę serio. Mamy dzisiaj na historii sprawdzian na którym muszę być i ty też powinnas na mim być - fuck fuck fuck, idiotyczny sprawdzian!

- Ja nie idę, ale ty zostań jak musisz. Spotkamy się później wtedy Ci wszystko opowiem. Pa - mówiąc to pocałowałam przyjaciela w policzek i wyszłam ze szkoły. Gdy maszerowałam powoli w stronę domu przypomniałam sobie o tym, że pisałam do Harryego. Wyjęłam telefon i weszłam na messengera. Okazało się , że Harry odpisał.

Harry Styles: Nic się nie stało nie jestem zły ;)

Rose Brown: Właśnie się stało ja nie wiem dlaczego byłam taką "suką" tak naprawdę nigdy taka nie jestem..

Harry Styles: Rozumiem, posłuchaj było minęło tak? :p

Rose Brown: Ehh, no dobrze ;)

Harry Styles: Wygrałem! :3

Rose Brown: tak wygrałes :D

Rose Brown: ogólnie jeżeli jeszcze chcesz to możesz mi się zwierzyć chętnie pomogę.

Harry Styles: Naprawdę? Miło z twojej strony ;*

Rose Brown: tak wiem wiem , a teraz zaczynaj. ;)


Ciekawi jaki problem ma Harry? :3

Give Me Love || h.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz