Rano zamiast budzika obudziła mnie ulewa, która szalała za moim oknem. No tak to Londyn. Z kaprysem na twarzy wstałam i podeszłam do szafy aby wybrać jakiś strój na dzisiaj do szkoły. Zdecydowałam się na czarne rurki z dziurami na biała bluzkę i szarą bluzę. Złapałam wybrane ciuchy w rękę i poczłapałam do łazienki gdy zrobiłam wszystko co musiałam byłam gotowa do wyjścia. Zegar wskazywał godzinę 07:34 więc postanowiłam powoli iść w stronę szkoły. Złapałam za moją torebkę oraz telefon i wyszłam z pokoju. Ojca nie było w domu co nie było dla mnie dziwne. Pewnie poszedł po więcej tego świństwa. Gdy założyłam buty byłam gotowa do wyjścia.
O 07:53 byłam pod szkołą l. Od razu na ławce obok zauważyłam Brada mojego jedynego najlepszego przyjaciela. Brad Smith jest homoseksualistą innymi słowy woli chłopców. Podeszłam do niego a on jak zwykle rzucił mi się na ramiona tuląc mnie.
- Udusisz mnie zaraz - zaśmiałam się pod nosem na co Brad mnie puścił.
- Przepraszam ale tak bardzo tęskniłem Rose. Tak długo Cię nie widziałem - po tych słowach zaczęłam się głośno śmiać.
- Widziałeś mnie wczoraj w szkole kretynie - mówiąc to walnęłam go delikatnie w głowę.
Pierwsza lekcja minęła dość szybko a wszystko przez Brada, który całą lekcje mnie rozśmieszał. Drugą lekcją był angielski , który niestety mamy podzielony na grupy i pech chciał , że ja i Smith jesteśmy osobno. Gdy wyszłam do sali na ten przeklęty angielski od razu zajęłam miejsce w ostatniej ławce. Lekcja się zaczęła i ciągnęła w nieskończoność. Z nudów wyjęłam telefon by móc na messengerze napisać do Brada. Niestety jak na złość nie był dostępny. Nagle przypomniał mi się ten cały Harry. Trochę było mi głupio, że byłam dla niego taką suką więc postanowiłam go przeprosić.
Harry Styles
34 min.Rose Brown: Hej Harry. Przepraszam Cię za moje wczorajsze zachowanie.. Nie chciałam być aż taką "suką"..
Mamy rozdział pierwszy!
Jeżeli chcecie następny rozdział piszcie w komentarzach ;*
CZYTASZ
Give Me Love || h.s
फैनफिक्शनŻycie nie wszystkich rozpieszcza a szczególnie dziewczyny o imieniu Rose Brown. Matka dziewczyny zmarła na raka przez co jej ojciec zaczął pić i niszczyć psychicznie dziewczynę. Pewnego dnia Rose poznaje chłopaka o imieniu Harry Styles. Tylko ten c...