[ IV ]

350 39 0
                                    

,,Tak jo Mavy pro dnešek hotovo, už tě nebudu potřebovat. Běž se dobít, máš posledních osm procent"
,,Ano paní"
,,Mavy? Stokrát sem ti říkala ať mi neříkáš paní připadám si pak moc staře. Říkej mi Mon oky?"
,,Ano Mon" zareaguje na předchozí větu malá psovitá robotická šelma vedle židle na které sedí dívka v dlouhém kabátě s uplími koženými kalhoty a opaskem s různými pouzdry.

Na její tváři se značila únava a stres. Její dlouhé hnědé vlasy byly sepnuté do neupraveného drdolu. Kolem rukou měla obvázené kožené řemínky s severskými runami. Koupila je před osmi lety od jedné staré paní na tržišti. Její smaragdové oči zakrývaly speciální brýle. Tyto brýle neměli skla ale holografické obrazovky.

Kolem hlavy jí poletoval jeden dron. Druhého si právě vyráběla jelikož jí ho zničil ten muž. Musí si jich vyrobit víc, musí je mít do zásoby. Co kdyby ten muž sestřelil i toho druhého? Zabili by jí. Šelma sedící u jejích nohou se zvedne a odplouží se pryč.

Dívka se unaveně opře o opěradlo židle. Před ní na stole leží malý dron černé barvy.
Unaveně si protře oči. Uklidí všechno nářadí do malého šuplíku pod stolem. Otevře laptop a ozáří jí namodralé světlo. Její prsty začnou hbitě zadávat všechny hesla co počítač vyžaduje. Jakmile se laptop odemkne, vyndá z kapsy u kabátu flashku a zapojí jí do laptopu.

Na obrazovce se objeví malé okénko a její prsty se zase rozeběhnou po klávesnici. O chvilku později se na obrazovce objeví další okénko s postupně se zaplňující zelenou čárou. Dívka vydechne a rozpustí si vlasy.

Ví že stahování souborů bude trvat ještě pěkně dlouho. Přejde k malé skříni a otevře ji. Sundá si svůj kabát a odhalí své ženské křivky zakrívající jen uplý černý top. Kabát pověsí na ramínko a sundá si své drahé kožené kalhoty. Nechá si jen top přes který přehodí slabý bílý svetřík a přejde ke stolu na kterém má položenou zbraň.

Upoutá si jí k pasu, bosky přejde do kuchně a vezme varnou konvici. Napustí do ní vodu a dá ji vařit. Přichystá si šálek a do něj dá pytlíček s čajem a lžičku. Po chvilce konvice cvakne a ona vodu z ní nalije do šálku. Konvici vrátí na své místo a i s šálkem v ruce se chystá přejít zpět k laptopu.

Ozve se tupá rána dveře vypadnou z pantů. Dívka si jen vzdechne a naštvaně se otočí. Horký čaj se jí vyleje na bosé nohy a ona zaskučí. ,,Do hajzlu! Vidíš co děláš?"

Ve dveřích stojí Kapitán ve své uplé uniformě.
,,Mluv prosím slušně!"
,,Ty mlč!" dívka odloží prázdný šálek a vyndá pistoli co má u pasu. Namíří s ní na Kapitána a ten a ztuhne v pohybu.

S•T•A•L•K•E•R [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat