Unaveně zatřepe očními víčkami Do očí jí prudce vrazí ostré světlo. Pokusí se si protřít oči avšak něco jí v tom brání. Po chvilce se jí rozostří vidění a ona se rozhléhne kolem. Jeden stůl, dvě židle, přitom na jedné sedí. V rohu místnosti na ní číhala kamera a červeně blikala.
Unaveně zívne, pokusí se si protáhnout svaly avšak ihned se ozve bolest v lýtku. Bolestně sykne a podívá se na svou nohu. Skrz díru ve zkrvavených kalhotách trčí zlomený šíp. Znaveně položí hlavu čelem na kovový stůl. Příjemně jí to chladí.
Snaží se nepřemýšlet nad ničím. Netuší že ji přes neprůhledné sklo pozoruje pár blankytně modrých očí. Do místnosti prudce vrazí muž v totožném kabátě jako má ona. Mon jen líně zvedne hlavu a podívá se na muže.
Nejvíce ji zaujme jeho oko. To druhé má skryté pod koženým páskem. Její oči se zůží do tenkých škvírek. Muž něco povídá avšak ona ho nevnímá. Jen se zpříma dívá do jeho oka. Na tváři má neutrální výraz a to muže vytáčí.
Muž funí jako býk. Rozpřáhne se a jeho ruka prudce narazí do její tváře. Otočí se k ní čelem vzad a odchází z místnosti. Mon se dívá na jeho záda oděná v černém koženém kabátě. Na její tváři se rýsuje červený flek. Muž se ve dveřích srazí s vysokým blondákem.
Podíva se muži v kabátě do očí a ten uhne pohledem. Obejde Kapitána a míří pryč do útrob budovy. Vysoký muž vejde do místnosti a pomalu přejde k dívce.
Jemně ji chytne za bradu a otočí si ji na sebe. Mon se mu s otporem podívá do očí a prudce trhne hlavou dozadu. Bohužel při tomto rychlém pohybu převrhne židli a prudce spadne ze židle která se překlopí.
Muž rychle popadne dívku za loket a zvedne ji na nohy. Mon se z toho pohybu zamotá hlava a podlomí kolena. Kapitán ji chtí pod koleny a zvedne ji do náručí. Dívka v jeho náručí se zmůže jen na malý odpor.
ČTEŠ
S•T•A•L•K•E•R [KOREKCE]
Fiksi PenggemarMOMENTÁLNĚ PROBÍHÁ KOREKCE PŘÍBĚHU Pro starší čtenáře: Doporučuji si po korekci přečíst příběh odznova. !!!VAROVÁNÍ!!! Možnost odchylky od původního znění