"Denk na Nienke... Kan er iets gebeurd zijn waar ik iets van weet?"
Ik stond op en liep naar de badkamer toe, daar stond Britt bij de wasbak ik heb geen idee wat ze aan het doen was. "Ehm hey." zei ik om de stilte te onderbreken. Ze keek verschikt om en keek me recht in m'n ogen ze zuchtte en zei "IK GA VERHUIZEN NAAR AMERIKA" Ik keek naar haar gezicht en zag nog meer tranen, ik had moeite om mijn eigen tranen in te houden. "Wat, waarom?" Ze rende naar me toe en trok me in een knuffel "Mijn vader gaat werken in Amerika" Nu kwamen er ook tranen in mijn ogen, ik kon ze niet meer tegenhouden en ze stroomden over mijn wangen. "Neeeeeeeeeeeeeee! Dat kan niet zomaar." Ik ging op de grond zitten. "Jawel dus, we blijven voor een jaar in Amerika en ik ga naar een Amerikaanse school." Het lijkt alsof mijn leven instort "Maar wanneer gaan jullie dan?" ze zweeg. "We gaan over 4 weken weg." "Maar dat is al supersnel, dan hebben we nog maar 4 weken om dingen te doen." Britt knikte. "Ik was al bezig met inpakken." Ah, nu snap ik waarom er een koffer in haar kamer staat. "Ach ja... We zien elkaar vast nog wel op facetime ofzo, ook al hebben we andere tijden!" Britt knikte weer. "Je blijft altijd mijn beste vriendin hoor. We gaan nu nog genieten van de tijd die we samen hebben. Ik kan vast wel is naar Amerika komen en jij naar Nederland" Britt knikt. "Ik ga even naar beneden naar mijn moeder iets overleggen, ga jij maar naar mijn kamer ofzo.." Ik knikte en Britt vertrok zwijgend. Mijn beste en enigste vriendin gaat naar Amerika. Dat betekend dat ik alleen ben in Nederland. What een Hell!
Ik liep naar beneden en ik zag Britt met haar moeder praten ze keek niet heel erg blij. Ik pakte mijn jas en deed heel zacht de achterdeur open en liep weg. Ik wil nu gewoon naar huis, ik wil hier met iemand over praten maar ik heb niemand. Ik besloot toch maar naar mijn vader zijn huis te gaan zelf al haat mijn vader mij ik heb hem nu nodig. Ik pak mijn fiets en fiets naar papa's huis.
Ik zet mijn fiets in het fietsenhok en loop naar binnen. Mijn jas hang ik op aan de kapstok en mijn schoenen gooi ik ergens neer. Mijn vader loopt de trap af "Hallo, wat doe jij hier?" vraagt hij. "PAP, Britt gaat verhuizen naar Amerika!" Roep ik terwijl ik probeer mijn tranen tegen te houden. "Over 4 weken gaat ze weg en dan ben ik helemaal alleen" mompel ik. "Ach gut" papa liep naar me toe en trok me in een knuffel. Het voelde fijn, het was zolang geleden dat mijn ouders aandacht aan mij geven.
OWW SJIT sorry niet zo heel lang verhaal maar anders zou ik weer beginnen met een heel nieuw deel dus ik doe het maar zo :) zeg ff in rea wat jullie er van vinden xoxo. Het word heel erg leuk :D dit gaat dus over Jeremy Frieser maar ik heb nog een YouTuber nodig dus zeg in de reacties een leuke en dan doe ik die misschien wel xD byeee