Nienke POV
Ik opende mijn ogen en keek naar buiten, we waren geland. En dat betekend dat we in Amerika zijn. Ik kijk naar Britt, die zit naast mij. Ik tik haar aan en zeg dat we in Amerika zijn. Britt gaapt even "Serieus? Dan ben ik door de landing heen geslapen, chill" We horen een heel vreemd geluid en iedereen staat op. "Hahah, ik denk dat we weg mogen" Lach ik. Britt gaapt en kijkt op "Nice, let's go! Amerika here we come!" Na een aantal minuten lopen zijn we in het vliegveld, waar iedereen lacht en huilt. "Ey, het is hier echt druk" Zeg ik tegen Britt. Britt staat tegen Link aan en ik sta er naast, het is heel ongemakkelijk. Link is de broer van Britt dus ja die ging ook mee naar Amerika. Joost is ook mee, Joost is mijn broer en die wou perse mee om op mij te letten. Nouja, niemand die het erg vond want we hebben toch niemand thuis.. Ik kijk rond en zie precies tegenover ons een Mac-Donalds. Ik kijk naar Britt en die kijkt weer naar Link. "Mamm, zullen we wat eten? Ik heb echt heel veel hongerr." zegt Link smekend. Ik lach "Hahaha, iedereen snapte wat ik bedoelde." Ik kijk naar de ouders van Britt, ze kijken elkaar aan en knikken dan. "Stemt iedereen toe als we naar de mac gaan?" Vraagt de vader van Britt voor de zekerheid, volgens mij heeft hij er geen zin in. Maar eigenlijk maakt het met niets uit dus ik ren samen met Joost naar de ingang. Britt rent achter ons aan "Ik heb teveel honger om te rennen." Kreunt Link. Ik ga zitten aan een grote tafel, iedereen schuift aan. Britt pak meteen haar mobiel waarna ik het ook doe. Je weet maar nooit of je zomaar op je mobiel mag, ik ben niet met mijn eigen ouders maar die van iemand anders. Maarja, in de mac heb je gratis WiFi dus ja chill. "GRATIS WIFI!" iedereen kijkt op. Hahh, dat waren Link en Joost die nu opeens super geconcentreerd naar hun mobiel kijken. Ik vind met de WiFi en accepteer de voorwaarden. Dan hoor ik van alle kanten allemaal gepling, ik moet lachen.
"We zijn populair!"