Hoofdstuk 9

106 13 6
                                    


"Hello, beautiful." Zegt hij als hij voor mij en Britt staat. Ik zie dat Link en Joost hun lach moeten inhouden, terwijl ik Britt met mijn ogen om hulp vraag.  

[wat deze jongen zegt is natuurlijk allemaal in het Engels maar ik vertaal het naar het Nederlands omdat het anders teveel moeite kost xD en dan kan niet iedereen het lezen]

"Hoi!" zeg ik vragend tegen hem. De jongen glimlacht naar ons "Waar komen jullie vandaan?" ik zucht "Nederland" De jongen kijkt ons aan van Oo en gaat naast Britt op de bank zitten. Britt kijkt me aan alsof ik haar moet helpen maar ik weet niet hoe. "Dan komen jullie van ver weg!" ik zucht en knik. "Ja van heel ver weg!" 

"Ik kan tenminste wel horen dat jullie niet van hier komen want jullie praten heel anders. Ik ben Tyler."  zegt hij. Hij schud onze handen. "En dat zijn jullie vriendjes?" Link en Joost schieten in de lach en wij doen al snel mee. Tyler kijkt ons vragend aan waardoor ik nog harder moet lachen. "Waarom is dat zo grappig?" Vraagt hij. Ik kijk naast me en zie dat Joost en Link bijna op de grond liggen. "Dat zijn onze broers!" schreeuwt Britt waardoor ze nog harder gaat lachen. Tyler kijkt ons nog steeds vreemd aan. 

Na een paar minuten zijn we uitgelachen. "Alsof ik ooit met 1 van die twee zou willen." zeg ik grinnikent .

"ey, bedankt he!" Roept Joost.

"Awh Joosie, niet zo piepen." zegt Britt tegen haar broer.

"Sorry Tyler maar wij moeten gaan." zeg ik grinnikend. 

"o, jammer. Mag ik jullie telefoonnummers?" vraagt Tyler met een heel Brits accent. 

"Natuurlijk." 

Ik pak mijn telefoon en Britt ook en Tyler zegt zijn nummer en dan voegen wij hem allebei toe. 

"Dus jullie hebben beiden dezelfde boyfriend" zegt Joost met een grijns. "Ja een triorelatie!" Lacht link. Joost en Link schieten in de lach. Pap kijkt Link met een boos gezicht aan "Doe is niet zo flauw Link." Link rolt met zijn ogen. "Jaja sorry pap" Ik kijk lachend naar papa en steek een duim op. We lopen het schoolplein af. "Maar ze hebben wel een jongen gefixt" zegt Joost en daarna rent hij weg met Link. 

Je kunt zeggen wat je wilt maar die jongens zijn soms echt kleuters..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 03, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Alleen (JF)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu