POV Nina
Britt en ik vallen bijna uit de auto als we bij de volgende school aankomen. De eerste school was best saai en hij was heel erg klein. Ik loop rond en kijk om me heen samen met Link en Joost en de ouders van Britt. Een vrouw van rond de veertig komt aanlopen en begroet ons. Ze vertelt een heel verhaal in het Engels waar ik helemaal niets van begrijp omdat ze heel erg snel praat. Ik kijk Britt aan die haar schouders ophaalt. "Ik versta het niet pap!" zegt Link dan. Gelukkig ben ik niet de enige die er niets van kan verstaan. De vader van Britt gebaard dat hij zijn mond moet houden waarna Link met zijn ogen rolt. Joost moet even lachen. Ik kijk weer naar de vrouw die door lult met haar verhaal en wacht op de rondleiding.
"And here are the lockers!" zegt de vrouw als ze ons glimlachend aankijkt. Ik knik als antwoord en dan lopen we weer door naar de kantine. Het ziet er prachtig uit. Overal lopen kinderen, sommige stoppen en kijken ons vreemd aan. De vrouw begint te vertellen over hoe het eten word gemaakt en dat we eten krijgen in de pauze. Ze vertelt ook dat alles heel schoon is en dat laat ze ons ook zien.
Daarna gaan we door naar het scheikunde lokaal, waar de kinderen gewoon les hebben. Ik zie allerlei buisje en kinderen met mega grote doktersjassen aan. Ik kijk naar Britt die super geïnteresseerd aan het kijken is. Ik lach, Britt is altijd al van de proefjes geweest. "We hebben ook drama" zegt de vrouw als ze ons meeneemt naar een ander lokaal. Ze opent de deur en we staan voor een mega groot podium met een kartonnen decor.
Na ongeveer een uur staan we weer buiten. "Deze school is echt nice!" zegt Joost als we met zijn vieren op een bankje gaan zitten. Ik kijk naar de zon en strek me uit. Joost stoot me aan "Knappe dude!" ik duw hem weg en rol dan met mijn ogen "Rot op" Britt lacht en kijkt dan in de richting waar Joost naar wees, wat ik stiekem ook doe. Een jongen met een rood vest loopt op ons af, wat hun zien als een knappe dude. Hij heeft zwart haar die in een kuif staat met een muts erover en een prachtige lach.
FF kort stukje maar er komt weer x Bijna vakantie :D Nouja ik kon nog doorschrijven maar dat was opeens een heel ander thema <3 dus ja zet in de reacties wat je ervan vind. xx LOVE