Vanuit Selma:
We liggen met z'n alle op het strand. Als Kaj opeens aan mij vraagt of ik met hem wil praten. Ik zeg dat ik dat wel wilde. Maar diep van binnen ben ik bang, straks gaat hij zeggen dat hij een ander meisje heeft ontmoet of iets. Ook al weet ik dat dat niet kan want Kaj is de hele tijd bij me geweest. We lopen hand in hand over het strand met onze voeten in het water. Het voelt echt goed. Hij verteld over van alles en nog wat. Maar op een gegeven moment zegt hij Selma ik heb een belangrijke vraag en je moet eerlijk antwoorden. En ik kijk hem aan. Ik kijk nu in twee hele mooie ogen ik verdrink er echt in. Hij pakt alle twee mijn handen en kijkt recht in mijn ogen. En zegt Selma ik vind je echt bijzonder. Je bent echt een super lief en mooi meisje en ik vind je echt leuk. En ik hoop dat het misschien wat kan worden tussen ons? Ik kijk een beetje verward en Kaj begint al gelijk te verontschuldigen. Maar ik onderbreek hem. Kaj stop ik vind jou ook super leuk! En hij kijkt me aan en zegt
, echt? Ja echt! Zeg ik.
En hij zegt gelukkig! En daarna vraagt hij Selma wil jij mijn meisje zijn? Waarop ik antwoordde, Ja dat wil ik maar al te graag! En we zoenen het is fantastisch!
In de avond om 22:00
Vanuit Joyce:
Sam had vandaag gevraagd of ik bij hem wilde slapen. en tuurlijk wilde ik dat wel. Hij zei alleen dat ik mijn tandenborstel, mijn haarborstel, en mijn make up spullen mee moest nemen dus dat heb ik dan maar braaf he. Ik bel aan en Cassius doet open. Heeeei cass zeg ik en ik geef hem een knuffel. Dan begroet ik ook Dioni Kaj en jai die op de bank zitten te gamen. Dan zegt Kaj, Sam is boven dus je mag wel naar boven gaan hoor. Je gaat de trap op en dan links de tweede deur. Oké zeg ik. en ik loop de trap op naar boven. Wauw het is echt een mooi huisje. Als ik bij de tweede deur ben klop ik 2 keer op de deur. En Sam doet open. Heeeii babe je ziet er goed uit. En hij zoent me. En ik zeg Dankje jij ziet er anders ook niet verkeerd uit! En hij glimlacht. En dan zegt hij kom verder. Ik ga op het randje van zijn bed zitten. Het is een hele mooie twee persoons bed. En hij komt naast me zitten. En zegt wat heb ik toch een geluk met jou als mijn vriendin. Je bent zo mooi! aahhww je bent zo lief ik hou van je! Zeg ik. En Sam begint me kusjes te geven in mijn nek en eindigt weer bij mijn mond. En zo gaat het nog even door. Dan stopt hij en zegt welke film wilde je gaan kijken? Ik heb geen idee zeg ik, kies jij maar een film. En natuurlijk kiest hij weer een enge film waar ik echt niet van hou. Maar ach ik wil gewoon bij Sam zijn en verder maakt het me niet uit. De film staat aan en we liggen op Sam zijn bed. Hij ligt op zijn rug en ik lig stevig tegen hem aan omdat ik het heel eng vind. En dat vind ik helemaal niet erg. Het is nu 23:30 en de film is afgelopen. Dus Sam zegt zullen we gaan tandenpoetsen en alles doen en dan naar bed? Ja is goed zeg ik. Maar dan bedenk ik me dat ik geen slaap spullen mee heb genomen. En dat zeg ik tegen Sam waarop hij antwoord, Ja dat is goed want je trekt een shirt van mij aan. Oké is goed zeg ik. En Sam pakt een shirt voor me en ik trek hem aan hij is iets te groot voor me dus hij valt net over mijn billen. Wat Sam blijkbaar niet erg vind want hij zit een beetje te kijken. We gaan tanden poetsen en Sam gaat achter mij staan. Heel schattig.
Als we klaar zijn met tanden poetsen gaan we naar bed. We liggen lekker dicht bij elkaar en Sam is zo lief voor me en geeft kusjes en zegt hele lieve dingen. Waardoor ik heerlijk in slaap val.