Vanuit Selma:
De jongens hadden een hele mooie limousine geregeld om naar de club te gaan. Ze vinden het leuk om in style te komen. Het was wel echt zo leuk en gezellig. Het was ook de eerste keer voor mij dat ik in een limo zat.
we zijn nu bij de club aangekomen. Als we binnen komen ziet het er zo mooi uit. er zijn bekende artiesten en minder bekende artiesten. En het ziet er overal zo mooi uit. En het is gewoon perfect omdat het z'n mooie avond is en dat we die mogen beleven met de jongens is nog leuker.
Vanuit Joyce:
We staan aan een staan tafel met Cassius, Samuel, Dioni en Loes. We staan lekker te kletsen het is heel gezellig. En dan komt Samuel naar me toe en zegt, lieve Joyce mag ik deze dans van jou? Waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg en ik ja maar natuurlijk antwoord. Sam pakt mijn hand en begeleid me naar de dans vloer. Als we al een tijdje aan het dansen zijn komt er een man die aankondigt dat er een meisje genaamt zoe komt zingen, en hier is ze dan zoe tauran geef der een hard applaus. En er komt een heel mooi meisje het podium op. Ze zingt het liedje 1+1 van beyonce het is echt super mooi.
Vanuit Loes:
Er heeft net een meisje opgedreden en ze was super goed. Ik begin Dioni echt steeds leuker te vinden. En ik weet niet wat hij van mij vind. Dus ik zeg er maar niks van want anders gaat onze goede vriendschap voorbij en dat wil ik echt niet. Waar denk je aan vraagt Dioni. Ik word een klein beetje rood en zeg ooh nee uhm. Je denkt toch wel aan mij he grapt Dioni, waarop ik maar grappig terug antwoord ja ik denk altijd alleen maar aan jou. En we moeten lachen maar dat lachen houd steeds meer op en voordat ik het weet zoent Dioni mij. Ik schrik er een beetje van maar doe gewoon mee totdat hij terug trekt. Oh sorry dit was echt stom van mij ik weet niet eens of je iets voor me voelt en ik sta je te zoenen. Ik zie dat hij baalt maar ik denk ik moet misschien toch de waarheid vertellen. Dioni ik vind je echt een super leuke jongen maar ik durfde het nooit te vertellen want ik dacht dat je mij niet leuk vond en dat ik dan de vriendschap zou verpesten en dat is wel het laatste wat ik wil doen. Echt?! Antwoord Dioni. Ja echt zeg ik. En hij ziet er gelijk een stuk blijer uit en opgelucht. Dan pakt hij mijn hand en zegt lieve Loes zou jij mijn vriendin willen zijn? Waarop ik antwoord ja heel graag. En we zoenen.
Vanuit zoe:
Ik loop naar de dans vloer en zie een getinte jongen hij is echt knap en hij kan super goed dansen. Ik besluit om even dichterbij te gaan kijken. Zijn moves zijn echt geweldig.
Dan komt er opeens een dancebattle kring en word ik naar voren geduwt. Nu sta ik oog in oog met de getinte jongen en hij is echt super leuk qua uiterlijk verder ken ik hem nog niet. Hij begint met zijn moves en als hij klaar is begin ik te dansen en mijn moves te doen. Altijd als ik dans vergeet ik alles om me heen en focus ik me op het dansen. Als ik klaar ben merk ik pas hoeveel mensen er keken want ze klappen allemaal. En Cassius kijkt ook met grote ogen naar me en komt naar me toe en zegt wauw jij bent echt bijzonder je danst zo goed. Dankjewel zeg ik een beetje verlegen. Hij zegt zullen we ergens heen gaan waar het wat rustiger is? Is goed zeg ik en hij pakt mijn hand en we gaan naar het buiten balkon. Hij zegt ik ben trouwens Cassius. Oh en ik zoe. Mooie naam zegt Cassius Dankje jij hebt ook een mooie naam. maar wat doe je hier terwijl je nederlands bent. Nou ik ging op vakantie hier dus en toen was ik op de fiets aan het zingen en toen hoorde een man dat en die kwam naar me toe en hij heeft hier allemaal optredens geregeld enzo dus vandaar. Gaaf zegt Cassius. Ik moet lachen. En Cassius zegt maar je kan dus en goed dansen en goed zingen en je bent super mooi. Nouja je kan ook overdrijven maar ja. Ik overdrijf niet je bent echt goed in dansen en zingen en je bent gewoon super mooi. Ahww je bent zo lief. En jij kan ook echt goed dansen en je hebt hele mooie ogen. Sweetheart zegt Cassius en ondertussen komt hij heel dichtbij en ontmoeten onze monden elkaar het is echt fantastisch hij is echt perfect en zo lief. Als we terug trekken vraagt hij, zoe we kennen elkaar nog maar net maar ik vind je nu al super leuk, lief, aardig, grappig gewoon perfect wil je asjeblieft mijn vriendin zijn? Ja natuurlijk Ik wil heel graag je vriendin zijn! En we zoenen weer.
Vanuit Naomi:
Ik heb net een hele knappe jongen ontmoet hij heet Daan en hij is echt perfect. Hij heeft blond haar niet lang maar ook niet te kort gewoon mooi. En hij houd heel veel van freerunnen ik vind dat wel stoer. En hij heeft een mooi pak aan. Hij vroeg of ik wat te drinken wilde waarop ik zei dat ik dat wel wilde. We staan nu dus aan de bar en ik drink jillz en hij dringt een cola. We staan lekker te praten als hij opeens zegt Naomi je bent echt heel leuk. Ik hem nog nooit zo iets gevoeld voor iemand dat ik nu voor jou voel je bent echt geweldig en ik vroeg me af wat je van mij vind. Ik vind je ook echt leuk maar we kennen elkaar nog niet zo goed. Maar ik heb ook nog nooit zo iets gevoeld wat ik voor jou voel. Naomi wil je mijn vriendin zijn? Ja heel graag en we zoenen.
Sorry readers ik heb al heel lang niks geupdate maar zo als ik eerder al zei, dat ik minder ging schrijven door *****school. maar ik hoop dat jullie blijven lezen en ik ga mijn best doen om meer te updaten. deze week gaat dat misschien niet echt lukken inverband met huiswerk enzo maar ik ga mijn best doen xx Selma