Vanuit Naomi:
Het is 18:00 uur en we zijn ons aan het voorbereiden. Want we gaan vanavond uit met de jongens en daarna gaan we ook bij de jongens slapen. We hebben er zoveel zin in. Iedereen is klaar met douchen. En we gaan nu onze outfits aantrekken, we hebben een beetje nette outfitten want we gaan naar een duur en chique club. Daarom hebben we allemaal wel hooge hakken aan en jurkjes en alles erop en eraan. Als we onze outfits aan hebben gaan we beginnen aan onze make-up. Ik heb besloten om een klein laagje foundation op te doen en daarna oogschaduw, mascara en oogpotlood. Het is 19:30 uur en de jongens kunnen er elk moment zijn. iedereen is gellukig al klaar.
Vanuit Eva:
Het is 19:30 uur en de jongens kunnen er elk moment zijn. maar iedereen is gellukig al klaar. Als de deurbel na een tijdje gaat ga ik open doen. En ja daar zijn de jongens. Eerst begroeten alle jongens mij met een knuffel, behalve jai hij geeft mij een zoen en fluisterd heel lief in mijn oor dat ik er heel mooi uitzie ik bedank hem en zeg, jij ziet er anders ook niet verkeerd uit hoor mister perfect en we zoenen weer.
Vanuit Joyce:
De jongens zijn aangekomen. En Sam ziet er zo leuk uit als hij mijn kant op komt moet ik lachen. Hij ziet er gewoon super schattig uit in een pak. Dan staat Sam voor me en kijkt me diep in mijn ogen aan en zegt heei schoonheid. Waarop ik antwoord hey you. Hij zegt: je ziet er echt fantastisch uit! En ik zeg Dankje jij ziet er ook echt super mooi uit. I love you.. En we zoenen. als we weer terugtrekken zegt Sam I love you to, ik ben de gelukkigste jongen omdat ik het aller mooiste meisje heb van de hele wereld.
Vanuit Eva:
De jongens zijn er en ik zie Jai op mij aflopen als hij er is. Zeg ik omg je ziet er zo leuk uit! En hij zegt wauw ik heb er geen woorden voor je bent gewoon super mooi! Aahhw je bent zo lief. En hij glimlacht. en daarna zoenen we. Ik ben zo gelukkig met jou zegt jai. Ik ben ook echt super gelukkig met jou schat antwoord ik.
Vanuit Selma:
Kaj komt naar me toe. En ik zit te glimlachen als hij voor me staat. Hij zegt hey princess you look wonderful! En ik zeg hey prince you look handsome! En Kaj moet lachen en zegt je bent echt perfect schat je maakt me blij. Jij maakt mij ook super blij lieverd. En we zoenen.
Vanuit Loes:
De jongens zijn er maar Naomi Cassius Dioni en ik staan er maar een beetje awkward bij. Op een gegeven moment zegt Dioni tegen mij: Loes je ziet er echt mooi uit. En ik begin te blozen en krijg een gevoel dat ik nooit bij Dioni gevoeld heb. En zeg dankjewel Dioni jij ziet er ook leuk uit. En nu pas zie ik hoe knap Dioni wel niet is met zijn bruine ogen en zijn heel erg mooie lach. Ondertussen zit Naomi een heel verhaal tegen me te houden maar ik staar de hele tijd naar Dioni. Opeens hoor ik Naomi. Ugug loooeees ik vraag iets aan je maar jij luistert niet eens.. Ooh uhm sorry vraag maar. Oke zou jij even mijn handtasje kunnen vasthouden ik moet even naar de wc. Uhm ja is goed! Geef maar. En ondertussen dat ik de handtas krijg dwaal ik weer af in mijn staar sessie naar Dioni.
Hoi lieve lezers. School is weer begonnen :( dus ik plaats wat minder want ik moet meer aan mijn school doen. sorry hier voor maar ik stop NIET!! Ik ga gewoon lekker door met schrijven en we zien verder wel xx Selma