Vanuit eva:
Ik ben onderweg naar het strand want Loes wilde iets vertellen. Ik dacht dat er misschien iets met Dioni was gebeurd dus ik was erg nieuwsgierig. Eenmaal bij het strand aan gekomen zie Ik Joyce en Loes al lekker kletsen op de handdoeken. Ik leg mijn handdoek ernaast en vraag meteen en wat wilde je vertellen? Loes zegt dat ze wilt wachten tot de andere meiden er zijn. En joyce zegt ja mij wilde ze het ook nog niet vertellen met een pruillipje. Als de andere meiden er ook zijn aangekomen en hun handdoek hebben neergelegd gaan we in een kring achtig iets zitten. En Loes begint te praten ze zegt dat de jongens na de vakantie aan x-factor willen mee doen. Joyce zegt, Ik wist niet eens dat de jongens konden zingen. En Ik antwoord enthousiast omg dat is zo cool! En Selma zit al helemaal in der fantasie en ze zegt dat ze Kaj echt niet wilt delen met de fans. Ik vind het echt super leuk mijn vriendje die kans heeft om beroemd te worden dat klinkt best wel leuk.
Vanuit Selma:
Ik krijg net te horen van Loes dat de jongens mee willen doen aan x-factor. Ik wist niet eens dat Kaj kon zingen maar het verbaast me niet. Kaj heeft al z'n mooie stem van zichzelf hoe hij praat. Ik ben echt benieuwd hoe de jongens klinken. Maar Ik zit me alweer helemaal druk te maken om niks. Ik zit de hele tijd te bedenken wat als de jongens echt beroemd worden wat dan? Ik wil Kaj echt niet delen. En dan moet ik gaan toe kijken hoe die meisjes mijn Kaj willen inpikken. En hoe ze mij gaan haten. Nouja ik kijk wel hoe het gaat lopen misschien is het helemaal niet zo erg als ik denk.
Vanuit Joyce:
Loes vertelde net dat de jongens mee willen gaan doen aan X-factor ik vind het zo leuk. Ik kijk X-factor altijd. Want ik hou zelf ook van zingen en wilde er zelf ook aan meedoen. Maar ik ga denk niet mee mee doen. Iedereen zegt dat ik wel mee moet doen omdat ik heel goed kan zingen. Nou ik vind het allemaal wel mee vallen hoor haha. Maar ik vind het wel super leuk dat Sam, dioni, kaj, jai en Cassius mee gaan doen ik zou zo trots op ze zijn als ze meedoen. En ookal gaan ze niet door ben ik nog steeds trots op ze!
YOU ARE READING
B-brave
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat over 5 meisjes die 5 jongens leren kennen....