3 dagen later
Vanuit Eva:
Gisteren hebben we op het strand gezeten met de jongens. en toen ben ik een beetje met jai opgetrokken. Hij was heel aardig. En ik heb de hele tijd tranen moeten weg vegen van het lachen. hij vroeg of ik vandaag iets met hem wilde doen en ik zei dat ik dat wel wilde. Dus ben ik bij het huisje van de jongens het is best een groot huisje valt me op. Ik bel aan en jai doet gelijk open. Hij begroet me met een knuffel. Waardoor ik me heel warm van binnen begon te voelen, ik heb me nog nooit zo gevoeld. Het gevoel is raar maar leuk. Ik voel me bij jai zo veilig. Na een tijdje vraag ik wat gaan we eigenlijk doen? Hij zegt ik dacht we kennen elkaar nog niet zo goed misschien is het leuk om te picknicken om elkaar beter te leren kennen? Ik vind het een super idee. Dus we gaan lekker gezellig picknicken.
Hij vroeg als eerste hoeveel broers of zussen ik had en ik zei 1 zusje 1 broertje en 1 broer. En jij?
Jai zegt dat hij 1 zus heeft.
Dan vraagt hij wat doe jij graag in je vrije tijd? Ik zeg dat ik vaak met mijn vriendinnen afspreek. En wat doe jij in je vrije tijd? Hij zegt dat hij heel graag zingt in zijn vrije tijd. Dus ik vraag of hij wat wilt zingen en hij pakt zijn gitaar en zingt perfect two - auburn het is zo mooi en ik krijg weer een warm gevoel van binnen en kippenvel. En als hij klaar is klap ik voor hem en moet hij lachen, dan is het even stil en kijken we elkaar in de ogen aan. Wauw hij heeft zulke mooie ogen ik verdrink er bijna in. En dan opeens komen ze dichterbij en voordat ik het weet zoenen we. Het is perfect.
Vanuit Joyce:
Ik heb vandaag met Sam afgesproken. want ik wilde alles even duidelijk hebben over wat we drie dagen geleden gedaan hadden. Want toen werd ik als een zombie wakker en mijn vriendinnen wisten het ook niet. Ik en Sam hadden afgesproken bij ons huisje. Als Sam er is gaan we gelijk naar mijn kamer. Eerst is er een ongemakkelijke stilte dus zeg ik op een gegeven moment om het minder awkward te maken. dusss ga je me nog vertellen wat we die avond allemaal hebben gedaan? Hij zegt we hebben een super leuke avond gehad. Eerst dronken we wat teveel van het goede en daarna gingen we dansen. Nouja dansen op onze manier want we waren al aangeschoten en we dronken maar meer en meer alleen jij veel meer als ik. En hij moet lachen. Dat is niet grappig zeg ik. Maar ik begin kei hard te lachen. Als we weer zijn gestopt met lachen zegt Sam. Ohjaa en we hebben ook nog gezoent. En ik kijk hem aan en zeg serieus? Het spijt me. Hij zegt nee ik begon dus als je het niet wilde spijt het mij... Nee ik vind het niet erg ik vind je erg leuk Sam! Ik denk bij mezelf omg waarom floepen dat soort dingen altijd mijn mond uit. Maar dan zegt Sam ineens gelukkig ik vind jou de eerste dag al zo leuk, ik ben zo blij om dit te horen. Joyce wil je asjeblieft mijn meisje zijn? Ik zeg is dat niet een beetje vroeg we weten amper iets over elkaar? Sam zegt dan gaan we elkaar de laatste paar weken beter leren kennen. En we zoenen lang.
Daarna vraag ik wat er eigenlijk met de andere meiden is gebeurt die avond Sam zegt, Kaj heeft in zijn dronken bui Selma ten huwelijk gevraagd en toen zijn ze gaan trouwen Hahaha niet echt hoor. En Eva en jai waren heel grappig ze zaten de hele tijd aan elkaar te treken en te duwen en maakte grappige geluiden. Loes zat in der eigen wereldje. Telkens kwamen der jongens op der af maar dan maakte ze een opmerking waarvan of de jongens gingen huilen of ze werden bang was ook wel erg grappig! En Naomi en Cassius zaten ook aleen maar te kloten en irritant te doen. En verder niks bijzonders. Ik ben blij dat die avond zo is gegaan anders had ik jou nu niet zeg ik tegen Sam. En hij geeft me een kusje en zegt ik ben ook blij dat de avond zo is verlopen anders had ik nu niet met de mooiste en liefste meisje van de hele wereld. Aahww ik hou van je! En ik van jou zegt Sam. En we zoenen weer.