Bemutatkozás

14 3 0
                                    

Mia Hudson. Így hívnak,igen, Mia. 15 éves vagyok, egy kertvárosban élek, 4 testvéremmel. Judith,Alexandra, a 8 éves ikerpár Marta és Mike. Édesanyám és édesapám 3 évvel ezelőtt itthagyott minket, rokonaink elfordultak tőlünk, így maradtunk mi 5en egymásnak,  évekig körözött a gyámhatóság, viszont legidősebb nővérem Judith ő már 25 így kitudott állni mellettünk és egyben próbálja tartani a mai napig a "csonka családot". Anyánkról semmit nemtudunk, évente egyszer kárpótolni próbál egy évre elegendő készpénzzel, azthinné ezzel mindent megold.
Mostanában zavaros a helyzet Judithtal, nem vagyunk túl jóban. Már otthon sem szeretnék lenni. Alexandrával már gondoltunk rá,hogy egyszerűen megszökünk de még nem lehetséges ez.
Alexandra: 17 éves, modellkedik és kifejezetten tehetséges, festményei mindent megérnek és különleges hangszíne van mint anyának.
Judith: A hippi,szobrász, kissé vágott szemű, sötétbarna hajjal pont mint az édesanyám.
Mike és Martha: gyönyörű göndör szőke tincseik vannak, ikrek.
Talán mint mindig, megint én vagyok a kakukktojás, nem hasonlítok az anyámra és nem vagyok tehetséges semmiben,lázadó természetem szőkés barnás hajam, zöld kigyóéra hasonlító szemem meg a széles mosolyom elmaradhatatlanul hozzátartozik napjainkhoz. A családomon kívűl még Adam és Annie fontos számomra. Annie ő a legjobb barátnőm nevezhetem akár cinkos társnak is,minden hülyeségben benne van mint én voltunk már titokban fesztiválozni vagy éppen a péntekjeink a legjobbak.
Adam o 16 éves és nagyon jóban vagyunk, a mindennapjaim része a legjobb barátom illetve hivatalosan az de a szivem mélyén nem vagyok biztos benne, hogy csak az.

VéglegOnde histórias criam vida. Descubra agora