Untitled Part 5

3 0 0
                                    

<Po 1 mėnesio>
<Silvija>
-Alio?
-Labas, Slyva,-linksmai apsireiškė Josh.
-O, dieve pagaliau,-pradėjau šūkaut iš džiaugsmo. Ji išmokyt sakyt mano pravardę lietuviškai buvo didvyriškas darbas, bet ne be reikalo aš super herojė.-Tai kokiais reikalais skambini, bro?
-Ar kai ko nepamiršai?-nutęsė jis.
-Ai, labas gi! Tai kokia proga prisiminei apie mano egzistencija?
-Aš apie ją niekad nebuvau pamiršęs, bet einant prie reikalo, gal nori į pikniką?
-Čia dabar kas?-man niekaip nedašilo.
-Na dabar geras oras, +22 vis dėl to, be to tau rudens atostogos.
-Trakim sutikau. Tik paaiškink kas dar ten bus.
-Na keli bendradarbiai-draugai ir galbūt jų panos.
-Kada, gražuole?-pašiepiamai klausiau jo.
-Poryt, dešimtą valandą. Tave paimsiu iš namų. Ate,-atsisveikino jis.
-Čiau.
------------
Kam aš sutikau? Gal todėl, kad pabodo turėti tik vieną žmogų pokalbiams? Branginau Josh'ą, bet galų gale jis visą gyvenimą negalės man padėt ir leist išsiverkt ant jo peties... Aš branginau jį kaip brolį ir jis mane kaip sesę, bet kai jis susiras merginą, ką ji pagalvotų.
------------
Dar dvi dienos iki pikniko, tai išeina, kad šeštadienį piknikas.
------------
<Šeštadienis>
<08:00>
Šiaip ne taip išlipau iš lovos. Ta nemiga yra kankinantis dalykas, ypač kai bandai lieknėti. Tau amžinai neužtenka energijos ir svaigsta galva.
Visa apsnūdus ir lyg pavartojusi nuslinkau į dušą.
Pasileidau karštą vandenį ir jaučiau šilumą plintant po kūną. Patiko man karštas vanduo, bet juntu kaip jis mane migdo taigi pasileidau šaltą. Šoko terapija.
------------
Išlipus iš dušo, veidrody pamačiusi vaizdą pašiurpau...


Galit pakomentuoti kokios klaidos

Over again... -Mech.Where stories live. Discover now