1.Rész

585 39 2
                                    

*Sziasztok! Kicsit gyenge lett az elso resz de majd szepen lassan beindul az egesz cx remelem tetszeni fog! Jo olvasast c: *

Hoseok pov~

Hangos csapkodásra és kiabálásra ébredtem. A hangok lentről jöttek. Kisettenkedtem a folyósora és a lépcsőről bámultam lefele. Jimint és Kookiet láttam akiket centik választottak el attól, hogy megtépjék egymást.
-Hülye!
-Hülye vagy te!
A vitának Jin hyung vetett véget, kezét vállukra tette majd kikísérte őket az erkélyre.
-Mit csinálsz te itt? lassan megfordultam és Sugát láttam magam mögött pizsamába, biztos ő is most kelt.
Semmit, semmit! -legyintettem. Lemegyünk reggelizni? -léptem egyet a lépcső fokain.
-Ja menjünk! -sietősen megindult én pedig utána. Leültünk az asztalhoz, mint két óvodás és vártuk a reggelit. Lassacskán csatlakozott hozzánk Rapmon és V, így már négyen vártuk a reggelinket. Szememet eközben Sugán pihentettem. Olyan édesen nézett ki, haja kócos, de még is tökéletes, szemei álmosak, tekintete pedig üres volt. De még is elvarázsolt. Fejét egyik kezével támasztotta, másik kezével pedig az asztalon lévő érmével játszott. Ábrándozásomat a kicsik szakították meg, Jin hyung sétált be velük, fülüket fogva.
-Na gyerünk, kérjetek egymástól bocsánatot! -emelte fel hangját miközben még mindig fogta a kisebbek fülét.
-Bocs... -szisszent fel Jimin.
-Micsoda? Nem hallottam! -húzta meg fülét határozottan Jin.
-Aaaa miért az én fülemet? ??
-Bleblee!! -nyújtotta ki rá nyelvét Kook.
-Elég legyen! -húzta meg most már Kook fülét is.
-Jójó, bocs Jimin! -adta meg magát végül Kookie.
-Én is bocs! -tette karba kezét a törpe.
-Borzalmas! -engedte el őket Jin majd kezét fejéhez emelte. Kookie és Jimin pedig versenyezve az asztalhoz ült.
-Hol van a reggeli? -könyökölt az asztalra Rapmon.
-Hozom már hozom... Jin egy perc alatt paradicsomot varázsolt az asztalból, öröm volt rá nézni.
-Köszönjük! -mosolyodtunk el egyszerre.
Jin pedig csak egy nagyot sóhajtott majd leült az asztalhoz.
Szemeimet újra Sugára emeltem. Még mindig tökéletes volt, az ar-- ábrándozásomat újra megzavarták.
-Kookie mit csinálsz? -kiáltott Jimin Kookra majd megdobta egy kis salátával.
-Épp azt, amit te! -megfogta frissen pirított kenyerét majd arcon dobta vele Jimint.
Fel akartam állni és ezzel jelezni, hogy ebből én most kimaradnék de a terítő beleakadt nadrágomba és magamra öntöttem a teámat.
-FORRÓÓÓÓÓÓÓÓ!! -kiáltottam fel.
-S-segítség! -sikítoztam akár egy újévi malac. Szemembe könnyek szöktek és kapálózni kezdtem.
-Égeet! Jin hyung gyorsan ide szaladt hozzam és elkezdte törölgetni nadrágomat egy vizes ronggyal.
-Ahh Hobi! -Sóhajtott fel Jin.
Kookieből pedig harsánynevetés tört ki.
Szégyenemben legszívesebben elsüllyedtem volna de sajnos nem tehettem. Közelebb léptem az asztalhoz majd a maradék teámat Kookra öntöttem.
-Így nevess ki legközelebb! Kook árva kiskutya szemekkel rám nézett majd ajkait lebiggyesztette.
-Hobi hyuung! Jimin a földre hullott majd elkezdett fuldokolni a nevetéstől. A két rapper pedig csak fogta a fejét.
-Kész valóság show! -Szólalt fel Jin hyung szemeit forgatva. Menj öltözz át inkább. -felállt lábaim közül majd a mosogatóhoz lépett kimosni a rongyot ami teás lett tőlem, vagyis inkább a gatyámtól.
-R-rendben. -indultam meg a szobám felé.

Lassacskán mindenki megindult a dolgára. Jin rendet rakott, Suga Rapmon és V beesett a tv elé, Jimin és Kookie pedig újra egymást marták.

Kookie pov~

-Jimin hagyjál már! -futottam be a szobámba majd becsaptam az ajtómat és neki dőltem lihegve.
-Úgy sem szabadulsz tőlem! -kiáltott Jimin az ajtó túl oldaláról. Ha kell erőszakkal hozlak ki onnan!
-Álmodban! -lihegtem tovább.
-Úristen Kook!
-M-miaz?
-Ez nem csak a kedvenc mangád? -csúsztatta be sarkát az ajtó alatt.
-Hogy kerül ez hozzád??
-Ki tudja!
-Jimin add vissza!! E-ez kell nekem!
-Csak ha kinyitod az ajtót!
Aish. Kigondoltam az egészet egy röpke pillanat alatt. Jiminie oda adja a mangámat én pedig gyorsan becsukom az ajtót! Minden rendben lesz!
Nyeltem egy nagyot majd felálltam és kinyitottam az ajtót. De túl lassú voltam, mire kettőt pislogtam Jimin már rajtam volt és csikizett az ágyamban.
-Haha most meg vagy! -kiáltott fel.
-A-ah -J-jimin -n-ne!! Próbáltam kezeimmel, sőt még lábaimmal is ellenkezni, de sikertelenül.
Addig forgolódtunk míg Jimin le nem esett az ágyról. Nagyot koppant majd elhallgatott. (:D)
-J-jimin j-jól vagy? -néztem le az ágyról a földön fekvő fiúra.
-Kicsit fáj a fejem. -nyúlt lassan a fejéhez miközben felült.
-Úristen! -lepattantam mellé majd megvizsgáltam a fejét.
-N-nem vérzel. -alapítottam meg alapos vizsgálat után.
-D-de nagyon fáj! -nyüszített fel.
-Kérsz rá puszit? -néztem rá gúnyosan majd fejét magam elé húztam és megpusziltam.
-Még mindig nem jó! Mire én csak újabb puszit nyomtam fejére.
-Még mindig fáj! -megfogtam arcát és magam felé fordítottam majd egy hosszasan tartó puszit nyomtam homlokára. -Ahogyan az anyukák is szokták-.
Arcát lassan feljebb emelte úgy, hogy ajkunk egy szintben legyen.
-M-még mindig fáj. -nézett mélyen a szemembe majd közelebb hajolt. -haját arrébb söpörtem majd egy gyors puszit nyomtam ajkaira.
-Még min--- nem hallgattam végig csak megcsókoltam. Tudtam, hogy ezt akarja. Abban nem voltram biztos, hogy én is de ennek ellenére... nagyon jó volt. Jimin irtó jól csókol! Nyelvét pedig olyan rutinosan mozgatta... és a puha ajkai.. életem végéig hagynám, hogy ezt csinálja. Lassan elemelkedett tőlem, majd felállt.
-Már jobb, köszi! -e mondtad után kisétált a szobámból.
Huh? Ez meg mi volt? Csak így itt hagyott? Ezek után? É-és velem mi van? Ugye nem kívántam meg az egyik csapattársamat?

Jimin pov~

Gyorsan kisétáltam Kookie szobájából mert tudtam, hogyha maradok nem állok meg egy csóknál... annyira édes.
-Veled meg mi van? -lökött oldalba Rapmon.
-J-Ja semmi! Mi lenne?
-Kookot hol hagytad? -nézett rám vigyorogva.
Mire én csak lenéztem a földre.
-Na csak vicceltem! -lökött ismét oldalba.
-Hyung, asszem van valami baj velem.
-Még is mi lenne? -nézett rám komolyan.
-H-Hát..
-Csak nem szerelmes vagy Jimin!?
-N-nem semmi ilyen!!! -néztem rá vörös fejjel.
-Mi folyik itt? -huppant le mellénk Hobi akit Suga követett.
-Beszélgetünk. -nézett rájuk gyilkos szemmel Rapmon.
-De jó! -ült le TaeTae is közénk.
-Uha csoportos beszélgetés van? -jött Jin mosolyogva.
-Felelsz vagy merszezzüünk! -kiáltott fel V.
-Várjunk, várjunk Kookie nincs itt! -állt fel a hercegnő majd gyorsan felszaladt, és vissza fele már Kookkal jött, leültette maga mellé majd megsimogatta fejét. Mostmár játszhatunk!
-Oké! A játékszabály annyi, hogy minden esetben igazat kell mondani és minden feladatot teljesíteni kell! Különben bünti lesz! -nézett ránk komolyan Tae. Mire mi csak egyszerre bólintottunk.
Elővarázsolt egy üveget majd megforgatta.
-Suga hyuung! Felelsz vagy mersz? -nézett ördögien Tae Sugára.
-Merek! -ütötte magát büszkén, mellkason.
-Nyald meg Hoseok arcát! -nevetett fel Rapmon.
-H-hogy mi? -nézett zavartan ránk.
-Jól hallottad! -emelte fel a hangját Rapmon.
Suga lassan közelebb mászott a mellette ülőhöz majd végig nyalta arcát.
-Erotikusabban! -szólaltam közbe.
-Jó elég! -állította le Jin Sugát akinek tiszta piros volt az arca.
Tae ismét megpörgette a flakont nagy vigyorral az arcán.

Szerelmi Fészek~Where stories live. Discover now