JIMIN POV~
-Jimin! Felelsz vagy mersz? –nézett gyilkos szemekkel rám Tae.
-Merek! –jelentettem ki habozás nélkül. Be akartam bizonyítani, hogy igenis én is férfi vagyok! Lehet nem kellett volna...
-Csókold meg Jin hyungot! –utasított Tae.
-M-mi? –nézett vörös fejjel ránk Jin.
-Nem csinálok ilyeneket! Nem vagyok meleg! –jelentettem ki határozottan.
-Akkor jöhet a bünti? Garantálom, hogy az még rosszabb lesz! –csillogott V szeme.
Féltem, hogy a végén még le kéne szopnom valakit szóval inkább elvállaltam ezt. Nem nagy ügy csak egy csók. Nincs jelentősége.KOOKIE POV~
Ahogyan Jimin lassan Jin hyung fölé hajolt majd arcát gyengéden megfogta és m-megcsókolta... az igazság az, hogy rohadt féltékeny lettem! Az é-én Jiminem! Miért csinál ilyet? Miért neki kellett pont ilyen feladatot adni? D-de magamat se értem... mi is "csak" csókolóztunk... ennek ellenére úgy viselkedek, mint egy feleség, akit pont most csalnak meg. Persze féltékenységemet mélyen titkoltam. Onnan tudtam, hogy a csóknak vége, hogy hirtelen a csendes nappalit hangos vihogás töltötte be. Jimin mielőtt helyet foglalt volna rám nézett. Nem tudom, hogy direkt vagy véletlen de... megdobbant a szívem.
-Folytassuk!
-Elég uncsi már. –szólt közbe Suga hyung.
Igaza volt, ezek után nekem is elment az egésztől a kedvem, sőt az élettől is. Attól félek, hogy Jimin élvezte is ezt az egészet.
-Jaj, ugyan már srácok! Még csak most kezdtük! –nyüszített Tae
-Elég későre jár már. –nézett az órára Rapmon.
-Megyek lefeküdni. –állt fel Hobi hyung.
-Igen,igen én is megyek! –követte őt Rapmon és Suga.
-Maknae line? –nézett ránk ijesztően V.
-Héj én még itt vagyok! –sipákolt Jin.
Jimin lassan felállt. –Ha nem gond én is mennék.
-Megyek én is! –pattantam fel.
Majd megindultunk szobáink felé Jin-t és V-t együtt hagyva. Szerencsémre Jimin szobája közvetlenül az enyém mellett volt.
-Héj. –bökött oldalba Jimin amint ajtaink elé érkeztünk. Minden rendben?
-Mért ne lenne?
-Olyan furán nézel ki, ennyire megviselt vola a játék? –nevetett fel.
-N-nem értem miről beszélsz.
-Addig jó. Majd egy mozdulattal már az ajtó túloldalán is volt. Megint itt hagyott kérdések között, de most nem hagytam magamat és beléptem ajtaján mielőtt az becsukódott volna.
-Jimin!
-Hm? –nézett rám meglepődve.
-Milyen volt? –tekintetemet földnek szegeztem és hajtincseimmel játszadoztam.
-Micsoda?
-H-hát a csók... Jin hyunggal. –hadartam el a mondatom végét.
-Nem volt jobb, mint veled. –rántotta meg vállát majd lassan elkezdte levenni pólóját. Tekintetemet visszaemeltem rá
-J-jimin mit csinálsz?? –tettem kezemet a szemem elé. Nyilvánvalóan pihentettem volna tekintetemet rajta de.. Nem szabadott hisz, csapattársak vagyunk! Mintha testvérek lennénk! Ráadásul fiúk is vagyunk...
-Mi van nem láttál még felsőtestet? –közelebb lépett majd kezemet elemelte szemeimtől és csupasz hátára helyezte, kezét pedig kezemen hagyta.
-J-Jimin...
-Shh. -Szabad kezét számra tette majd hátrálni kezdett velem együtt, míg végül az ágyán fekve kötöttünk ki. Csak feküdtem mellette szótlanul és gyönyörű arcát fürkésztem, ami elvarázsolt.
-Mit akarsz tőlem? –nyalta meg alsó ajkait Jimin.
-É-én?
-Te.
Hirtelen magamon találtam. Biztos sok lánnyal volt már és csinálta ezt velük... viszont én, én nem voltam még senkivel se együtt, se rutinom se elképzelésem se semmim sincsen.
-Ha nem válaszolsz, megbüntetlek! –egyik kezét pólóm alá csúsztatta majd lassan elkezdte simogatni felsőtestemet. Közelebb hajolt majd ajkait ajkaimhoz érintette egy másodpercre, kezét pedig férfiasságomon pihentette.
-Már most felizgultál? –suttogott Jimin a fülembe, mire én nyelni se tudtam csak elpirultam.
-É-én—Lazíts. –markolt rá férfiasságomra én pedig halkan felnyögtem.
-Kookiee mit szeretnél tőleeem? Direkt csinálta, húzta az agyamat, levegőt alig kaptam, hogy tudtam volna válaszolni? És ezt ő jól tudta. Tudta, hogy nem vagyok képes válaszolni.
-Hmmm? –bújt bele nyakamba majd apró csókokat hintett el. Torkomon szavak még mindig nem jöttek ki csak nyögések, azok viszont egyre erősebben.
-Halkabban már! –ismét rám hajolt majd mutatóujját végig húzta ajkaimon perverz mosollyal az arcán.
-Bejövök neked? Tetszik, amit látsz? Élvezed az érintésemet? –kérdezgetett szenvedélyes hangon. Ha most nem válaszolsz, jól megduglak. –kacagott fel.
-É-én –n-nem –is tudom. –nyögdécseltem.
Az ajtó felöl kopogás érkezett.
-Jimin, Kookie itt van? –Jin hyung aggodalommal teli hangját hallottam. Jimin feljebb emelkedett majd lenézett rám. Csak mert késő van és aludnia kellene! Majd holnap folytatjátok egymás szekálását! -folytatta Jin.
-Egymás szekálását mi? –Leszállt rólam majd segített felkelni. Épp, hogy eljutottam az ajtóig Jimin a falnak nyomott majd vadul megcsókolt.
-Jó éjt. –engedett el majd megsimogatta arcomat.
Vörös fejemmel csak integetni tudtam, azt is alig. Kinyitottam az ajtót majd Jin hyungot pillantottam mag aki csípőre tett kezekkel állt.
-Jó éjt! –kiáltotta el magát.
Lassan bevánszorogtam a szobámba majd ledőltem az ágyra. Testem még mindig égett úgy éreztem, hogy csak Jimin érintése tudna lenyugtatni, é-érezni akartam még. Vajon ha.. ha Jin hyung nem kopog be, akkor... akkor mi lefekszünk? –hátamra fordultam majd párnámat a fejemre nyomtam.
-Aisshh!!Sziasztok!^-^ Tudom, meg mindig nem az igazi de ennel mar csak jobb lesz!:D remelem ez a resz is elnyerte a tetszeseteket. Nem sokara hozom a 3. Reszt is!^^ addig is tovabbi szep napot~ (jelen esetben estet:D )
YOU ARE READING
Szerelmi Fészek~
FanfictionHaliho!^~^ remelem elnyeri a tetszeseteket ez a kis tortenetc: jo olvasast~