3.Rész {18+!}

486 41 4
                                    

Haliho!^^ kicsit hosszabb lett ez a resz de remelem nem baj:D  meeg egy kicsit erotikusabb is lett:( remelem ez se baj!:D Jo olvasast! ^^

~Reggel~

HOSEOK POV~

Reggel nagyon finom illatokra ébredtem. Szépen komótosan kimásztam meleg ágyacskámból majd megágyaztam. Éppen párnáimat rendeztem amikor kpogásra lettem figyelmes.
-Gyere! –kiáltottam az ajtó fele.
-J-jó reggelt. –lépett be lassan az ajtómon Suga.
-Mi szél hozott?
-Baj hogy jöttem? –emelte fel egyik szemöldökét.
-N-nem de hogy is! –hadonásztam kezeimmel. Közelebb jött majd leült frissen ágyazott ágyamra.
-Valami baj van?
-Nincs. –válaszoltam a lehető leggyorsabban. Nem megyünk reggelizni? –kérdeztem egy levegő vételnyi szünet után.  Sosem volt még ilyen kínos, amikor bejött az egyik tag a szobámba. Olyan kínosan éreztem magamat pedig szegény nem csinált semmit se csak ült.
-Mehetünk. –felállt majd vissza fordult felém. A-amúgy bocs a tegnapiért..
-A a tegnapiért?
-A-az arc nyalásért... -nézett vörös fejével le a földre.
-J-ja semmi! –nevettem zavartan.

Ezután elindult én pedig utána.

-Jó reggelt~! –köszönt nekünk Jin.
-Na, végre! Rátok vártunk! –pufogott Tae mire Jin finoman fejen csapta.
-Ne legyél már ilyen! Nem haltál még éhen...
-Még... -pusmogott V.
Lassan leültem majd kaptam magam elé egy tányért.
-Van valami program mára? –tette fel a kérdést Kookie a Leaderünknek miközben tömte magába a frissen sült piritost.
-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk kempingezni! –mosolygott Rapmon.
-Jó ötlet! –állt fel V miközben az asztalra csapott.
-Nekem is tetszik! –ült le mosollyal az arcán Jin. 
Sugára néztem, aki nem mutatott semmi féle érzelmet, gondolom neki annyira nem tetszett az ötlet.
-Rendben akkor megyek intézkedni! –állt fel az asztaltól Rapmon. Pár perc múlva vissza is tért hozzánk.
-Kaptunk szállást! –huppant le a székre. 4darab faházikót kaptunk, amiben van egy konyha egy szoba és valami nappali féleség, ja meg persze fürdő. A szobákban kettő ágy van, és mivel csak négy ház így kettesével leszünk, illetve lesz egy hármas csoport. Mondjuk, legyen Hoseok-Suga, Jimin-Kookie, Jimin és én, Tae te pedig választhatsz, hogy kivel szeretnél lenni.
-Miért pont engem hagytál ki? –nézett csalódott fejjel Tae Leaderünkre.
-Ne haragudj. –Simogatta meg a fejét Rapmon.
-Akkor leszek Suga hyungékkal!
Ah, miért pont velünk? Félre értés ne essen, nagyon szeretem V-t csak... jó lett volna kettesben lenni Sugával még ha nem is történne köztünk semmi sem az ég adta világon.
-Szerintem menjünk készülni! –állt fel Jin még mindig mosollyal az arcán.
Mindenki beindult a szobájába készülni.
Körülbelül egy óra múlva már lent vártuk egymást. Vagyis V-t és Kookie-t.
-Siessetek már egy kicsit! –kiabált fel Rapmon.

Még vagy húsz percet vártunk rájuk, amikor végre megérkeztek. Nem akarom hangsúlyozni, hogy két akkora táskával jöttek mintha egy évre mennénk. A lényeg, hogy végre beültünk az autóba majd elindultunk.

Elég hosszú az oda vezető út, talán 2-3 vagy talán 4 óra is.
Suga olyan csöndes volt... feltűnően csöndes. Aggódtam miatta, asszem. Nem szokott ő ilyen lenni.
Mivel mellettem ült vállára hajthattam fejemet, kezemet pedig combjára helyeztem.
-Van valami baj? –kérdeztem tőle halkan.
-Nem, nincs. –suttogta vissza majd fejét fejemre hajtotta. Olyan kényelmes volt válla, hogy bealudtam rajta.
Gyönge simogatásra keltem. Suga simogatta fejecskémet.
-Ébredj. –suttogta fülembe. Lassan kinyitottam szememet majd gyorsan magamhoz öleltem, mint aki már ezer éve nem látta.
-Jöttök? –nézett be a nyitott kocsi ajtón Rapmon.
-Megyünk. –válaszolta Suga.
Nagyon szép helyre jöttünk, a faházikók pedig csodásak voltak! Mindenki megindult a saját házikója felé kipakolni, és egy kicsit ledőlni, mondjuk én nem szorultam sok alvásra.

Szerelmi Fészek~Where stories live. Discover now