11. časť

1.2K 43 0
                                    

Vyhrnula som si rukáv ľavej ruky a odmotala obväz. Naskytol sa mi pohľad na moje ešte nezahojené zárezy. Myslím, že to bude bolestivejšie. Opatrne som si prstami prešla po rezných ranách. Boli zaschnuté. Priložila som k nim žiletku a zatlačila. Mierne som zatiahla. Hneď sa mi tam začala rozlievať červená tekutina. Pozrela som sa na krv a nejako mi to dodalo sily. Ďalší zárez bol hlbší a bolestivejší. Išlo odtiaľ oveľa viac krvi. Po piatom záreze som už nemala kde rezať. Vyhrnula som si rukáv pravej ruky. Zopakovala som to isté čo pri ľavej. Keď som druhýkrát poťahovala žiletkou, počula som buchnutie dverí.

"Daisy? Daisy! Počula som čo sa stalo!" Ozýval sa piskľavý Gemmin hlas v izbe. "Kde si?" Počula som jej približujúci sa hlas. Úplne som skamenela. Vošla do kúpeľne a ostala stáť na mieste s pohľadom na mne. Pozrela som sa na ňu, potom na žiletku a potom na moje dielo. "Daisy..čo..čo to robíš?" Opýtala sa roztraseným hlasom.

"Neviem..." Zlyhal mi hlas a žiletka mi vypadla z ruky. Hlavu som si dala do dlaní a plakala. Počula som Gemmine kroky, ktoré sa približovali. Keď boli pri mne, objala ma. Pevne ma objala. To objatie mi dalo silu. Naozaj. Cítila som ako z neho môžem čerpať sily koľko len chcem. "Prosím..ne..nepovedz..im to..." Vzlykala som jej do ramena.

"Nepoviem." Pevnejšie ma stisla. Bolo jej jedno, že má celý sveter od mojej krvi. Zárezy ma strašne začali páliť a bolieť. Odtiahla som sa od Gemmy a pozrela sa na ne. Boli škaredé, zakrvavené. Dôkaz môjho zlyhania. Znova. Prišla som k umývadlu a začala si to umývať.

"Pre..prečo si to urobila?" Vykoktala Gemma.

"On.. moja jediná nádej..on..ma..opustil...je-je preč..navždy..úplne.." Plakala som. Gemma sa pozerala na môj odraz v zrkadle. "Ja som..to..nechcela..ale..nedá sa tomu zabrániť..pre..preto som tu.." Vzlykala som. Doumývala som si zápästia a otočila sa k nej. Silno som ju objala. "A teraz..ma chcú dať..p-reč od...od teba.." Plakala som.

"Vedia čo robia. Pomôže ti to. Ja ťa budem chodiť pozerať každý deň. Aj s Harrym a s chalanmi. Nebudeš sama. Sľubujem." Hovorila vyrovnaným tónom.

"Ja..ja nechcem byť sama. Samota mi určite neprospeje."              

"Oni ti pomôžu. Viem to. Ja som tu pár týždňov a pomaly sa zo všetkého dostávam. Viem, že aj ty." Silno ma stisla.

„Poď. Musíme s tebou niečo spraviť. Každú chvíľu niekto príde a keď ťa tu takto nájdu.." povedala a ťahala ma preč. Začala sa prehrabovať vecami, ktoré som si len včera vybalila a dnes si ich znova zabalím. „Vyberiem ti niečo s dlhým rukávom. Aby ti neboli vidieť obväzy. Choď sa osprchovať. Si celá od krvi.. Keď ťa tu takto niekto nájde... bude to zlé." Keď som dlhšiu chvíľu nič nerobila otočila sa na mňa. Zízala som na ňu. Ako som si mohla myslieť že ma nepochopí? Ona mi pomôže. Pomohla by mi aj vtedy. Pomôže mi... „Bež." Popohnala ma. Otočila som sa a odišla do kúpeľne. Zavrela som dvere. Zhodila som zo seba tie zakrvavené veci a rovno ich hodila do koša. Vošla som do sprchy, pustila som si studenú vodu a snažila som sa aby sa s ňou moje zápästie kontaktovali čo najmenej. Aj tak štípali a ja som sa celá triasla od zimy. Nevadilo mi to. Mala som pocit že keď trpím že nemyslím na nich. Na mojich najlepších kamarátov. Obidvoch mŕtvych... Z celého tela som si zmývala zaschnutú krv. Keď som už nikde žiadnu nevidela vyšla som zo sprchy a zabalila som sa do uteráka. Po tej studenej sprche príjemne hrial. Pri umývadle som si už našla oblečenie. Gemma... Vôbec som ju nepočula. Osušila som sa. Vlasy som si dala do turbanu a obliekla som si veci. (http://www.polyvore.com/untitled_49/set?id=98477690 ) Veci od Gemmy. Mojej novej kamarátky. Mojej novej a teraz už pravdepodobne jedinej kamarátky... Von som vyšla len už prezlečená a z rozčesanými vlasmi. Hneď ako som otvorila dvere som ju uvidela. Sedela na posteli s mojím kufrom vedľa pravej nohy. Rukávy na svetri mala vyhrnuté a prechádzala si prstami po ľavej ruke. Slzy, ktoré jej stekali po bledom líci sa nedali prehliadnuť. Znehybnela som.

Chápe ma.

Nesúdi ma.

Pomáha mi.

To všetko preto že ona si prešla tím istím. 

Nováá časť :D lalalaáá! :D ako ste si mohli všimnúť je to "trošku" depresívny príbeh... a sme rady že aj tak sa vám páči :3 zatiaľ sa tam One Direction moc nevyskytuje ale to sa zmaní! :D dúfajme...  Hope you like it! :)

Annie&Kate

If you could see me now (Harry Styles Fan Fiction SK)Where stories live. Discover now