25. časť

1K 50 1
                                    

Zamračil som sa. Veď sme si to vyjasnili nie? Sme kamaráti. Alebo nie? „Prepáč. Ja som to tak nemyslela. Nechcem tam byť s tebou, lebo... s každou babou, s ktorou ťa odfotia... No dajú ťa s ňou do vzťahu.“ bľabotala keď si všimla môj výraz.

„Povedala som niečo zle?“ Rýchlo som pokrútil hlavou.

„Nie...nie..jasné, že nie. Len som.. to je jedno. Ideme?“

„Jasné.” usmiala sa rozpačito, keď sme kráčali späť k nemocnici. „Nepôjdeme radšej do spoločenskej miestnosti? Vraj tam majú aj nejaké hry. A lepšie sa tam pomestíme.“ navrhla.

 „Tvoje prianie je mi rozkazom.“ Urobil som to gesto rukou ako nejaký náčelník. Trocha sa začervenala a zasmiala sa.

* * *

DAISY'S POV

 S Harrym sme prišli do spoločenskej miestnosti  a zasadli si za veľký stôl. V miestnosti bolo ešte pár skupiniek ľudí, ale tí mali rozohrané svoje party kariet a nestarali sa o našu prítomnosť. Iba sme sedeli, obaja zabraný v svojich myšlienkach. Ja som premýšľala, ako sa správať milo k chalanom. Ďalej som premýšľala o Harrym. Je mi s ním fajn, ale..nemôžem si to dovoliť.

"Harold! Neuveríš, čo sa nám stalo cestou sem..! My sme normálne...."

"Louis, nikoho to nezaujíma."

Do jedálne prišla štvorica chalanov asi trocha starších odo mňa. Raz som ich už videla. Ale to som sa radšej vyparila, ak nechceli vidieť niečo podobné ako scénku z hororu. Teraz som mala šancu si ich lepšie prezrieť. Zayna som už videla, pamätám si ho. Zvyšok som si podrobne prezerala. Každý z nich bol iný, jedinečný. Všetci boli príťažliví. Nejedno dievča by po nich teraz skočilo. Aj ja. Ak by sa mi nezdali.. trocha zvláštni.

"Sklapni Louis. Ideme sa zoznámiť." zahriakol Zayn pravdepodobne Louisa.

"Čaute chalani." zvolal Harry keď došli k stolu. Ja som sa postavila, keďže k zoznamovaniu patrí asi aj podanie ruky. Harry sa postavil tiež.

"Takže.. toto je Daisy. Daisy, toto sú Niall, Louis, Liam a Zayna už poznáš." ukazoval zaradom. Netušila som ako si zapamätám ktorý je ktorý.

"Ahojte. Som Diasy." usmiala som sa na nich a zaradom im podávala ruku. Zvláštne sa na mňa pozerali a premeriavali si ma. Bolo to nepríjemné. Nakoniec sme si všetci sadli.

''Tak Daisy. Prečo tu si?'' opýtal sa ma Louis. Úplne ma  to prekvapilo.  Iba tak na rovinu sa ma to opýtal? Neprišlo mu to neslušné? Pomrvila som sa na stoličke a rýchlo som sa pozrela na Harryho, aby niečo spravil. Neviem čo som očakávala, že spraví, ale rozhodne som sa s chalanmi nechcela baviť o tom, prečo som tu - na psychiatrii.

''Louis! Si normálny?!'' strčil doňho Liam.

''Prepáč. Len som chcel začať konverzáciu. Neber to zle, prosím. Ja som to tak nemyslel..'' koktal Louis, keď mu asi došlo, že to od neho nebolo veľmi pekné. Iba som pokrútila hlavou.

Všetci sme napäto sedeli a nikto nevedel o čom sa začať rozprávať. 

''Nezahráme si Activity?'' ozval sa Zayn.

 * * *

''Zayn?! To mi fakt chceš povedať, že si nevedel normálne napodobniť barana?! Veď to bolo jedno z najjednoduchších! Kvôli tebe prehrávame. Fakt ti ďakujem bro..'' rozkričal sa Niall a všetci sa zasmiali. Ja som ešte stále premýšľala o tej otázke a štvalo ma to. To Louis čakal, že mu tu začnem hovoriť moju životnú story alebo čo?

''Daisy, Harry, ste na rade.'' povedal Zayn, aby sa vyhol hádke s Niallom, aj keď to všetko bolo v rámci srandy.

 ''Ja hádam, ty ťaháš. Budeš rozprávať.'' povedal Harry. 

Spomedzi troch kôpiek kartičiek som si vybrala tú s číslom päť. Niekedy treba aj riskovať. A opisovanie niečoho mi celkom ide. Na kartičke bolo napísané 'bolesť'. Toto musí byť irónia osudu alebo ako sa  tomu vraví. Zapozerala som sa na to slovo a premýšľala som, v akom zmysle to vysvetlím. Fyzická alebo psychická? Poznám obe, stačí si vybrať.

''Môžem?'' opýtala som sa. Liam otočil hodinky. ''Môžeš.''

Sústredene som sa pozrela na Harryho, aj keď som plánovala to zhrnúť do krátkej, výstižnej vety. Harry sa na mňa taktiež pozeral pohľadom, ktorý značil, že je pripravený na všetko.

''Cítiš to..keď..ti niekto alebo niečo ublíži a môžeš to cítiť aj fyzicky aj psychicky.'' povedala som prerušovane a nemohla som pri tom naňho hľadieť.

''Bolesť..?'' opýtal sa neurčito Harry a ja som rýchlo prikývla.

''Vidíš Zayn?! Takto sa  to má robiť a nie ty tu poskakuješ ako pštros a pritom, to malo vyzerať ako baran.'' stále šomral Niall. Znelo to strašne vtipne, musela som sa zasmiať, aj keď som na to veľmi chuť nemala.

Nová časť :3 myslím že ani jedna z nás nemala v pláne pridať ju takto skoro.. o.O ale totálne nás potešili tie komenty :3 úplne že.. wáááá ! :3 Katuška sa posnažila a vzniklo toto :3 ďakujeme za votes aj komenty :3 keď nám k tej časti niečo napíšete tá chuť k písaniu je vážne väčšia :) Nesklamala vás Daisy jej chovaním.. ? :D 

Annie&Kate

If you could see me now (Harry Styles Fan Fiction SK)Where stories live. Discover now