78. časť

530 42 7
                                    

Sedela som na svojej posteli a pozerala som sa na abstraktný obraz zavesený na stene. Snažila som sa prísť na to, čo predstavuje, aby som moju myseľ nemusela sústrediť na Harryho, no už iba myšlienkou "nesmiem naňho myslieť" som zlyhala.
Stále som videla jeho tvár s perami pokrytými krvou a slová, ktoré z nich vyšli mi stále poletovali v mysli. Chcela som veriť, že to čo povedal bola pravda ale nedokázala som to. Keď mi povedal, že ma ľúbi, predstavila som si Kendall a musela som premýšľať nad tým, koľkokrát to asi povedal jej.
Po tom, čo to povedal som ostala nemo stáť. No hneď ako som si uvedomila ako to celé je, rozbehla som sa preč.
Aj keď som od neho utiekla nedokázala som sa ho zbaviť. Bol tu.
Cítila som jeho vôňu, jeho tvár som mala vyrytú v pamäti, dokonca som v počula jeho hlas, ktorý stále dookola opakoval, že ma ľúbi.
V okamihu, keď som sa zapozerala na červenú farbu v obraze ma niečo napadlo. Mala by som to spraviť. Mala by som sa celému tomu vzoprieť a mala by som byť silný človek. Nechcela som, aby si ma ľudia navždy zapamätali ako tú osobu, ktorá sa chcela zabiť. Nechcela som, aby si toto myslel Ryan.
Postavila som sa a prešla do kúpeľne. Zo skriniek som povyberala všetky žiletky a položila ich na umývadlo.
Pri pohľade na tie malé kúsky kovu sa mi zovrel žalúdok.
Ach, ako veľa škody môže taká malá vecička napáchať...
V hlave sa mi vynorili spomienky s nimi späté. Privrela som viečka a snažila som sa ich vymazať.
Rýchlo som ich všetky zobrala do ruky a stisla v dlani. Cítila som ako sa mi zarezali do kože.
Prešla som k záchodu a uvoľnila stisk. Železo s cinkaním padalo do misy aj s kúskom mojej krvi.
Táto etapa môjho života sa m sí skončiť. Tu a teraz.
Vedela som, že jazvy, ktoré mám na rukách a čoskoro budem mať aj na stehnách sa nedajú zmazať. Ale pri každom pohľade si poviem, že nikdy nespadnem tak hlboko.
Spláchla som a rýchlo vybehla z kúpelne. Z krabičky na posteli som vytiahla cigaretu a roztrasenými prstami som nahmatala zapaľovač. Keď som si cigaretu konečne zapálila, zvalila som sa na posteľ a začala plakať. Nevedela som, prečo sa slzy vylievajú z mojich očí ale nemala som silu ich zastaviť. Začala som si v hlave premietať celý svoj život. Mala som priateľov, aj napriek problémom doma, som milovala život. A potom prišla rana. Položila ma. Vtedy som nevedela, že existuje väčšie dno. No život ma presvedčil o opaku.
Kráčala som tunelom a stále viac a viac som sa vzďalovala od svetla, ale bola som rozhodnutá sa otočiť.

* * *

Sedela som v lietadle vedľa Ryana. Smerovali sme do Londýna a čakal náš dosť dlhý let.
"Daisy, sľúbila si mi, že sa o tom idiotovi porozprávame počas letu. Takže?"
"Chodila som s ním." zamumlala som. Aj keď som si predom pripravila čo mu poviem slová z mojich úst vychádzali tažko.
Kývol na znak, že mám pokračovať.
"Vieš, on bol ten, kto sa o mňa zaujímal," povedala som. V hlave sa mi vynorili spomienky na naše prvé 'rande', na ktoré ma donútil ísť.
"On bol ten, ktorému som začala postupne dôverovať."
"Čo urobil?" zavrčal Ryan a ja som bola prekvapená hnevom, ktorý sa skrýval v jeho slovách. Ignorovala som ho a snažila som sa hovoriť vety, ktoré som si pripravila.
"Veľmi sa podobá na Toma. Myslím, že preto som sa oňho veľmi zaujímala. Začali sme spolu chodiť. Znova som sa cítila živá, zdravá. Pred pár dňami za mnou prišlo dievča a povedala mi, že Harry chodí s nami oboma."
"Nič viac?" Spýtavo sa na mňa pozrel. Nechápala som to. Nie je to dosť? Chce mi naznačiť, že som nejaká hysterka?
Po mojom nechápavom pohľade začal rozprávať.
"Daisy, veci nemusia vždy byť tak, ako vyzerajú na prvý pohľad. Chcem tým povedať, že nemusíš veriť žene, ktorá iba tak prišla a vyklopila ti to. Vypočula si si názor oboch strán?"
Zahryzla som si do pery a sklonila hlavu. Až vtedy som si dovolila pokrútiť hlavou.
"Nesúď knihu podľa obalu, Daisy. Ak za tebou prišiel až do Austrálie, aby ti povedal, že ťa ľúbi, tak si myslím, že mu na tebe naozaj záleží. Dala si mu šancu ti to vysvetliť?"
Znova som pokrútila hlavou. Začala som premýšľať o Ryanových slovách.
"Je možné, že sa popáliš, ale ak ho máš stále rada, myslím si, že by si to mohla risknúť."
"Veľmi to bolelo Ryan. Po tom všetkom to bola ďalšia zrada. Ďalšia rána pod pás." zašepkala som. Objala som Ryana a hlavu skryla do jeho hrude. Objatie mi opätoval.
"Aj tak si myslím, že by si sa s ním mala pozhovárať. Nazrieť do jadra celej veci," oponoval mi. Možno mal pravdu. Nikdy som sa na to z tejto strany nepozrela.
"Ryan, bojím sa toho." Stále som oponovala a vymanila som sa z jeho objatia.
"Som tu s tebou, Daisy. Nemusíš sa báť ničoho. Nemal by som ho problém zmlátiť znova." Usmial sa na mňa povzbudivo. Prikývla som, aj keď som tomu úplne neverila.
Keby sa znova niečo pokazilo, aj tak by som si to znova odniesla ja, nie on.

Ahojte :) nová časť jena svete :) ďakujeme za voty a všetko.. a radi by sme ešte dali do pozornosti náš nový príbeh s názvom Beautiful Idiot ! :D (reklamu treba, chápete:D) takže link nájdete v komentári a a ak by ste mali záujem, potešili by nás noví čitatelia :3
Lots of love <3
Annie&Kate

If you could see me now (Harry Styles Fan Fiction SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora