Ben Elouise.16 yaşındayım.Savannah'ta yaşıyorum ve gittiğim okul..... gittiğim okulu bilmiyorum.Çünkü sürekli okul değiştiriyorum.Çok karışık bir hayatım var.
Bağırıp çağırmaya başladım.''Hayır !Ben hiçbir yere gitmiyorum'' dedim.
Annem ''Böylesi hepimiz için daha iyi olacak '' dedi.
''Beni sadece başınızdan savmaya çalışıyorsunuz '' dedim.
''Yanlış düşünüyorsun.Ama böyle olması gerekiyor bebeğim.Sen çok değiştin.''
Babam''Bu hepimiz için en iyisi olacak .Artık en ufak bir hata yapmanı istemiyorum Elouise.Yaptığın yanlışların haddi hesabı yok.'' dedi.
''Kendinize bir kere sorun o zaman ben bunları neden yapıyorum ?Siz beni hiç anlamıyorsunuz değil mi ? ''dedim.
Annem''Biliyoruz.Zor bir ergenlik dönemi geçiriyorsun ''dedi.
Babam''Ama bunu öğretmenlerinden ,müdüründen veya başkalarının mülklerine zarar vermeden de ifade edebilirsin değil mi ?Bak bu senin için en iyisi Elouise .Kendine çeki düzen ver ve geri dön.''dedi.
''Bunları çok rahat söylüyorsunuz.Size inanamıyorum !Benim burada bir hayatım var .''dedim.
Babam''Evet.Serserilerle geçirdiğin bir hayat.Ve şimdi sadece senin için maddiyatımızı zorlayıp seni çok iyi ,saygın bir okula gönderiyoruz.Aslında bize teşekkür etmen gerekir ''dedi.
''Ah ,yazıklar olsun size''
Odama çıktım ve ağlamaya başladım.Asla farkına varmadılar hep ne kadar incindiğimi.Hep işlerini daha da büyütmeye baktılar.Beni asla umursamadan.Ne istersem alacaklarını söylemişlerdi.Ben sadece sevgi istemiştim.Bu parayla satın alınamayacak bir şeydi.
Peki ya Logan ne olacak ?Onunla asla ayrılmayacağımıza söz vermiştik.
Telefonu açtım ve Logan'ı aradım.
Elouise-Selam Logan
Logan-Selam Lou.İyi misin ?Sesin kötü geliyor.
Elouise-Değilim.Çünkü yine okul değiştiriyorum.
Logan-Yine mi ?Bu sene içinde bu kaçıncı oldu ?5 mi ? *güldü*
Elouise-Bu sefer ki çok farklı .Yurt dışında yatılı bir okul .
Bir süre sessizlik oldu.
Logan-Ne diyorsun sen !Bu nasıl olur ?Nereye gidiyorsun ?
Elouise-Lanet olsun bilmiyorum!Bilmiyorum!
Logan-Bak bir yolunu bulacağız .Tamam mı ?
Elouise-Ne yapabiliriz ki ?
Logan-Ağlama lütfen.Ben halledeceğim.
O söyleyene kadar ağladığımı fark etmemiştim.
Elouise-Söz mü ?
Logan-Söz.Ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz ?
Elouise-Öbür hafta çarşamba.
Logan-Peki .Bir şeyler düşüneceğim.
Elouise-Teşekkür ederim.Seni çok seviyorum.Görüşürüz.
Logan-Bende.Görüşürüz.
Tanrım lütfen beni Logan'dan ,arkadaşlarımdan ayırma.
------------------------------------------------------------------------
Sabah annemin benği dürtmesiyle uyandım.
Annem-Hadi tatlım gidiyoruz.Hazırlan
Elouise-Nereye anne ?