CAPITOLUL 6

42 3 0
                                    

Era el. Era acolo...la capatul holului lung al liceului.

Si-a scos capul,a tras o privire si a inchis usa ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Doamne...jur ca acum daca as putea da timpul inapoi,as alege sa ma intalnesc cu el,nu sa dau examenul.

Tot liceul stie...
De intalnirile noastre...
De sentimentele nostre...reciproce...sper...

Ora lunga de romana parca nu se mai termina...
Ma uitam la ceas si parca timpul statea in loc.
Mi-am scos usor telefonul din geanta fara ca cineva sa auda,si i-am scris un mesaj :
"Ne intalnim la etaj in pauza. Te rog sa vii! E important!"
Profesoara: Domnisoara Allye... va rog frumos sa faceti liniste! Daca nu,nu iesi in pauza!
Acestea fiind spuse,am tacut toata ora. Nu puteam sa nu merg nici la intalnirea asta...mai ales ca eu am planificat-o.

Ora trecu greu,dar pana la urma a trecut.
Am urcat la etaj. Era acolo. Statea rezemat de un calorifer asteptandu-ma.
Eu-Buna!
El-Buna!
Eu- Imi pare rau ca nu...
Si mi-a taiat scurt replica:
El- Nu conteaza...
Aveam fluturi in stomac de parca eram la prima intalnire...
Ma doare capul si daca nu ma pun mai repede pe un scaun cred ca o sa cad din picioare.
M-am sprijinit de caloriferul rece si ma uitam pe geamul aburit la peisajul de toamna argintie.

AllyeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum