Jimin: JUNGKOOK!!! macam macam mane ni?!!
Jimin segera mencari pusat kawalan roller coaster tersebut untuk meminta supaya diberhentikan.
V: Aku cari Jhope dengan Namjoon hyung.
Sedang mereka berdua berlari dengan cemas, hanya seorang dari mereka yang masih gembira.
Jungkook: Yeay!!! laju lagi!!!
Roller coaster itu berjalan dan berpusing dengan laju sekali. Sesekali, Jungkook mengangkat kedua belah tangannya menikmati permainan itu. Sehinggalah dia ternampak satu pusingan yang agak besar.
Jungkook: Tu mesti yang paling best!
Semakin lama, semakin perlahan roller coaster itu bergerak. Pusingan itu semakin hampir dan dengan tiba² ianya terhenti di bahagian atas.
Sekarang ini, Jungkook terasa sangat pening kerana badan nya berada dalam keadaan terbalik.
(Just in case kalau readers x faham, ni author tunjukkan gambar)
(Jungkook tersekat dalam roller coaster dekat bahagian yg pusing tu. Faham kan macam mana dia boleh terbalik?)
Jungkook: urghhh sakitnya kepala aku.
Jungkook mula resah dan takut bila melihat roller coaster itu tidak bergerak langsung. Tak mungkin ianya berhenti selama ini.
Jungkook: h-hyung?
Jungkook ingin menjerit meminta tolong tetapi, seperti tiada guna. Dia berada jauh tinggi di atas.
Sementara itu...
Namjoon: Ape? kenapa korang biarkan die mcm tu je?!
V: kitorang dah halang tapi dia yg pergi senyap².
Namjoon: Jom cari dia cepat.
Sekarang ini, Jhope, Namjoon dan V sudah berada di situ. Dan ya. Mereka nampak apa yang terjadi pada Jungkook. Dia keseorangan di atas dan tersekat di situ.
Jhope: Macam mana ni?!!!
Sedang mereka bertiga buntu mencari idea, keadaan Jungkook semakin kritikal. Tali pinggang yang dipakai sudah mula tercabut.
Jungkook: WARGHH!!!!
Nasibnya baik kerana Jungkook sempat mencapai pemegang roller coaster. Sekarang ini, nyawanya hanya bergantung pada pemegang itu. Jika dia terlepas, maka tamatlah nyawanya.
Manakala, hyung² nya yang lain hanya mampu menjerit.
V: Jungkook!! tahan!!
Dalam keadaan itu, Jungkook semakin lemah, tangannya mula berpeluh dan hampir tergelincir.
Nasib baik. Entah bagaimana roller coastsr itu mula berjalan seperti biasa.
Walaubagaimanapun, tangan Jungkook masih kesakitan kerana terkehel dengan kuat sekali.
YOU ARE READING
CREEPY BTS [3]
HorrorThis is something u shouldn't read if you're scary cat🐯 [MALAY] Highest Ranking:- #3 in Horror