(Author cadang untuk tambah gif biar nampak cam real sikit. make sure line internet laju and author suggest kan background tu, please tukar warna hitam. thanks ;))
___________________________________________________
Dan alangkah terkejutnya mereka bila sedar bahawa semua pintu di tingkat atas terkunci.
Bunyi tapak kaki pula semakin laju daripada bawah dan semakin dekat. Bayangan gelap seseorang mendekati mereka. Tanpa mereka sedari ada sesuatu juga yang mendekati mereka dari arah tepi.
Mereka hanya berdiri dengan dekat antara satu sama lain kerana kaki masing² telah seperti dilekat gam dan tiada sesiapa berani untuk membuka langkah.
Kedua lembaga itu menerkam dengan pantas ke arah BTS.
Jin: Aarghhhh !!! lepaskan aku ! lepaskan aku !
Suga: Damn . Jangan pegang aku !
Jin dan Suga mula menumbuk-numbuk badan yg sedang memeluknya itu dan di bantu member yang lain.
"H-hyung...."
Jin: Hyung ...??
Dalam waktu yg sama, eletrik telah kembali yang membuatkan mereka dapat melihat kedua muka lembaga iaitu Jhope dan Jungkook.
Jhope: Owwwww...
Jungkook: Suga hyung ! sakitlah ! kau pukul aku kuat sangat !
Mereka seakan-akan lupa apa yang terjadi. Suga berlari ke tingkat bawah dan mula dikejari oleh Jungkook untuk membalas tumbukan tadi.
Manakala, Jhope mengaduh kesakitan.
Jimin: Eh hyung??? mana Taehyung ?
Mereka mula mencari Taehyung dan jumpa dia terbaring di bilik bawah.
YOU ARE READING
CREEPY BTS [3]
HorrorThis is something u shouldn't read if you're scary cat🐯 [MALAY] Highest Ranking:- #3 in Horror