Láska

224 30 8
                                    

POHLED COMETTE
Ráno mě vzbudila máma, protože přímo rozrazila dveře.
Vyletěla sem do sedu a zmateně se rozhlížela po místnosti.
,,Kdo?! Kde?! Proč?! Jak?!" vykřikla sem v polospánku.
,,Ty! V zámku přátelství! Abys zničila elementy a Jak, to nechám na tobě. Třeba je rozdupej." řekla máma.
,,Co?" řekla sem nechápavě a zívla si.
,,Půjdeš do zámku přátelství za svým "přítelem" (ty uvozovky sou gesto, které pri vyslovení toho slova udělala kopyty) a nějak z něj vytáhneš kde sou elementy. Až to budeš vědět, zničíš je." řekla rozhodně máma.
,,Teď?" zeptala sem se a protáhla se.
,,Jo. Teď." řekla máma, ale pak se zamyslela ,,A nebo až po snídani, jestli máš hlad.".

Takže po snídani sem vyrazila do Ponyvillu opět ve společnosti Illusiona a Pomf.
Všichni sme se proměnili do podoby, ve které sme tu byli posledně.
Došli sme tam a zamířili sme do hradu přátelství.
,,Pomf, můžu se ti s něčím svěřit?" zeptala sem se smutně.
,,No, jasně. Když už navzájem víme co ta druhá dělá po večerech, můžem si říkat cokoliv." rekla pobaveně Pomf.
,,Já ty elementy rozbít nechci." řekla sem nervózně.
,,A proč ne? Vždyť pak se budou všichni dobrý třást při pouhém vyslovení našeho jména." řekla slavnostně Pomf.
,,Teď si zněla jako tvoje máma." podotkl Illusion.
,,Přesně. Nevšimli ste si toho? Naši rodiče z nás chtějí udělat to, čím sou oni, ale já chci být jiná." řekla sem zoufale a zastavila sem se, protože sme stáli před bránou do hradu přátelství ,,Chci být dobrá.".
,,Comette, teď už není cesty zpět. Tvoje máma na tebe spoléhá." řekla Pomf a dala mi kopyto na rameno.
,,Ale já mám Starry Gleama opravdu ráda a nechci ho zradit!" řekla sem a skoro sem brečela.
,,Promiň." řekla, zaklepala na velké zlaté dveře a kývla na Illusiona.
Oba dva zmizeli.
Dveře se v tom okamžiku otevřely a v nich stála modrá pegasí klisna s duhovou hřívou.
Podívala se zamýšleným pohledem na mě podívala, pak zatřepala hlavou a mile se zeptala ,,Co potřebuješ?".
,,J já du za Starry Gleamem." řekla sem nejistě.
,,Dobře, pojď dovnitř." řekla a pokynula kopytem.
Vešla sem do zámku a užasla sem nad jeho krásou.
,,Z venku vypadal mnohem menší." řekla sem pobaveně.
,,O tom mi povídej." smála se klisna a ukázala na zlaté schody do patra ,,Druhé dveře zprava.".
,,Dík." řekla sem a rozběhla se po schodech.
Zastavila sem se až před dveřmi, které vedly do Starryho pokoje.
Chtěla sem ho znovu vidět, ale nechci ho zradit.
Ale nechtěla sem aby na mě byla máma naštvaná.
Nechtěla sem ty dveře otevřít.
Chtěla sem utéct co nejdál, abych nemusela nikomu ublížit a nikoho zklamat!

POHLED POMF
Illusion nás teleportoval domů.
Trhalo mi srdce tam Comette nechat samotnou.
Pokud changelings vůbec mají srdce...
Musí mít.
Nevím, jestli je to láska, ale k Illusionovi něco cítím.
,,Mami? Mají changelings srdce?" zeptala sem se, když sem mamce pomáhala mýt nádobí po snídani.
,,Ne, nemají." odpověděla nezaujatě máma.
,,Takže se nemůžou třeba zamilovat?" ptala sem se dál.
,,Ne." odpověděla máma.
,,Nikdy?" nevzdávala sem to.
,,Podívej Pomf, láska není na nic. Život se musí brát tak, aby si z toho co nejvíc vytěžila. Proto umíme měnit podobu. Abychom mohli oblafnout nějakýho bohatýho hřebce, vyždímat ho a zmizet." vybuchla máma.
,,A ale vždyť v životě nejde jen o peníze a slávu!" protestovala sem.
Máma se ke mě podezíravě naklonila.
,,V životě changelings jo." odvětila...

Následuje písničkaaaaaaaa! ;)
A kapitolu po ní ještě jednaaaaaa! xD
Tohle bude asi ještě dlouhá knížkaaaaa! :D

Princezna Hvězd (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat