POHLED SCOOTALOO
Šli sme Zapovězeným lesem. Začínala sem se trochu bát. ,,Um, kde vlastně bydlíte?" zeptala sem se nervózně. ,,Na hradě." odpověděla pyšně klisna. ,,Na hradě? To jako na Hradě dvou sester?" podivila sem se. ,,Ano. Přesně tam." potvrdila klisna a zastavila se.
Kousek před námi byla zřícenina Hradu dvou sester.
Nevěřícně sem se na ni podívala.
Ona si toho evidentně všimla a sklonila se ke mě.
,,Chtěla bys rodiče?" zeptala se mě mile, ale vážně.
Její otázka mě zaskočila.
,,R r rodiče?" koktala sem nervózně.
,,Ano." usmála se klisna ,,Mámu a tátu.".
,,T to jako v vás?" koktala sem dál a mísily se ve mě pocity.
Na jednu stranu bych chtěla rodinu, ale na tu druhou stranu sem ty poníky vůbec neznala.
,,Ano. Nás." řekla klisna a otočila se na hřebce. Sice sem mu neviděla do tváře, ale určitě se usmál.
Podívala sem se klisně do očí, plných naděje.
Naděje, že ona bude mít dceru a já matku.
Usmála sem se a ona mi úsměv oplatila.
,,Ano." řekla sem šťastně. Už sem nekoktala. Klisna se rozzářila, ale pak posmutněla.
,,Řekneme ti kdo sme, ale slib, že se nás nebudeš bát." řekla klisna a znovu se napřímila.
,,Slibuju." řekla sem rozhodnutě. Takoví poníci nemůžou být nic tak děsivého.
Klisně se dlouhá hříva i ocas změnili v mlhu.
Ta mlha se kolem ní začala točit rychleji a rychleji.
Pak se mlha rozestoupila a stála tu Nightmare Moon.
Nebála sem se. Jen sem fascinovaně koukala.
Nightmare Moon kývla na hřebce a ten si sundal kapuci.
Král Sombra!
Oba se na mě podívali a smutně čekali, že uteču.
,,Vy dva chcete být moji rodiče?" řekla sem stále fascinovaná.
Oba svěsili hlavu.
,,To je super!" řekla sem vesele a obejmula je.
Oni byli překvapení, ale obejmuli mě taky.
Když sme skončili s obětím, Nightmare se rapidně zvětšila hříva a otočila se kolem Hradu.
Začala se kolem něj točit a když se zastavila, vrátila se zpět na své místo a na svou obvyklou velikost.
Před námi stál nádherný hrad.
Vešli sme dovnitř.
Uvnitř to bylo ještě hezčí.
Nightmare zavřela magií dveře a sjela pohledem na mě.
,,Nechtěla bys trošku změnit styl?" zeptala se Nightmare a já stále omámená krásou hradu přikývla.
Její hříva se kolem mě začala točit a když přestala, utíkala sem se podívat k prvnímu zrcadlu, které sem uviděla. Byla sem krásná! Byla sem alicorn! Vypadala sem jako princezna. Moje hříva vlála i když tu nikde nebyl průvan.
Nightmare se na mě pyšně koukala a zase ji něco napadlo.
,,A co nové jméno?" vyhrkla nadšeně.
Otočila sem se na ni překvapeně.
,,Ou, ou, a dám ti znaménko, jestli chceš." dodala ještě nadšeněji.
Usmála sem se od ucha k uchu.
,,To by bylo super." řekla sem nadšeně.
,,Tak jaké jméno by si chtěla?" zeptala se mě Nightmare.
,,Co třeba něco, jako Crystal Sparkle." navrhl Sombra.
,,Ty taky musíš mít všude krystaly." řekla Nightmare a otočila oči v sloup.
Chvíli přemýšlela a pak řekla vesele ,,Líbilo by se ti třeba Comette?".
,,To je krásný jméno." řekla sem šťastně.
,,Super! Tak teď jaké ti dát znaménko." řekla Nightmare a po pár sekundách přemýšlení se usmála.
Její mlhovitá hříva obklopila moje boky a když se vrátila zpět na své místo s úžasem sem koukala na mé nové znaménko - modrou padající hvězdu.
,,Páni." řekla sem v úžasu.
Najednou někdo zabušil na dveře.
,,A teď ti představíme ostatní." řekla vesele Nightmare a odklusala ke dveřím......Na další kapitolu si chvilku počkáte -mám naplánovanou písničku. XD
ČTEŠ
Princezna Hvězd (Dokončeno)
FanficScootaloo se ujmou nevšední rodiče - Nightmare Moon a Král Sombra. Co se stane, když Scoots vyroste mezi záporáky??? POZOR! Knížka je plná písniček a je tu nebezpečí cukrovky! XD