4. Bölüm:Beyin zoru olan robotlar

396 12 3
                                    

    

Ve gerisi sadece karanlık.…

    Hayır gerisi sadece karanlık değil. O my Gote. Belimde bir çift el hissettim. Acaba Cansu mu bu? Yok canım deve. Onun bu kadar sert ve büyük elleri yok ki.  Belimin sert ve soğuk bir zeminle buluşmasıyla öksürük krizine girdim.

   Öksürüklerim dinince yavaş yavaş gözlerimi açtım. Gözlerimi açmamla bir yığın topluluğu başımda dikilir vaziyette ve yanı başımda oturan Demir'i  görmeyi beklemiyordum.

  Lannn Demir ne alaka olum. Hemen yerimden sıçradım tabii böylelikle varlığından yeni haberim olan Cansu'ya kafa atmış oldum. Yerimde kıvranırken birden havuza düştüm.

  Hemen birisi?? beni çekti. Konuşmaya başladım. Tabii ki toplulukla

- Lan hepiniz beni boğulurken gördünüz ama yardım etmediniz.
( DEMİR'e  bakarak konuşur 😒) Üstüne alınma.( tekrardan topluluğa döner) şerfsizler, hayvanlar, beyin varlïğından süphe ettiğim canlılar. Beyin zoru olan robotlar ( Cansu ve Demire bakar) alınmayın. Herneyse. … haa bu arada sağol Demir teşekkür ederim.

Mal çocuk hiçbir şey demeden gitti. Yaklaşık yarım saat boyunca Cansu'nun nasihatleri ve uyarıları ile geçti. Demek ki çok endişelendi. Tabii ki kim olsa endişelenmez. Egoo ego ego. Hani öyle bir şarkı vardı ya herneyse.

Akşam için odamıza çekildik. Aslında benim olayımdan sonra Cansu klübelerde kalmamız gerektiğini söyledi. Daha doğrusu benim dinlenmem gerektiğini söyledi.Bende bur duş alıp hemen pijamalarımı giydim. Uyumaya hazırlanırken Cansu bana seslendi.

+ Kanka sen uyu ben biraz dolaşıcam. Geç kalmam.

diyip dışarı çıktı. Tabii ben de uykuma geri döndüm.

CANSU'NUN AĞZINDAN (BAŞKA NERESİNDEN OLACAKTI YA)

  Yağmur'un boğulmasıyla az daha bayılıyordum. Çok endişelendim. Ama iyi oldu, hemen çıkardı Allahtan Demir .

  İçeride çok bunaldığım için üstüme sade, sıfır kol, beyaz bir blüz ve kısa,kahverengi bir şort giydim. Kahverengi hırkam ve beyaz nike spor ayakkabılarımla kombinimi tamamlayıp dışarı çıktım.

   Etrafta biraz dolaştıktan sonra herhangi bir ağacın altına oturdum. Biraz sadece etrafa bakındım. Karşıdan birinin telefonla konuştuğunu fark ettim.

   Telefonla konuşması bitince etrafa bakındı. Sonra benim olduğum tarafta gözleri biraz oyalandı. Benim olduğum tarafa geldiğini fark ettiğimde uyuyormuş numarası yaptım.

  Yanımda bir hareketlilik hissedince buraya geldiğini anladım. Hafif alaycıl sesiyle konuşmaya başladı. Sesinden bir erkek olduğunu anladım. Çik ziki bir kizçiyim..

- Uyuyormuş numarası yapmana gerek yok.

Hemen gözlerimi açıp yanımda oturan kişiye baktım. Bir dakika bu Hakan..

+ Uyuyormuş numarası yapmadım ki sadece gözlerimi dinlendiriyordum.

  Yalan. Yalan söylüyorum. Hakan'a ters davranacak bir sebebim olmadığı için gayet rahat insancıl tarafımı (!) kullanabiliyorum.

- Neyse ne - dedi birden. Öküz işte. Gözlerimi devirdim ve işte o an aklıma en olmadık şey geldi. Korkuyla kafamı Hakan'a çevirdim.

Belki red eder, beni rezil eder falan diye iyice düşünüp o sorumu sordum. Konuyla çok alakasız hatta şu an ki yaşantımızla çok alakalı ama neyse.

+Şey... Hakan ben şey diyecektim.... Ben şeyi çok geç şey ettim. İşte o şey için tekrardan şey edelim diyecektim. O şey etmek şey etmedi bana... Immm yani yetmedi bana. Ben hala o şey etmeğe şeyim.… AÇIM. Şey edek..yiyek mi??? + diyince bana hayretle baktı.

Ne var yani kısa yolla ben açım dedim. Neden bana öyle baktığını anlamak için kelimeleri birleştirdim. Gözlerim büyürken hemen lafa atlatım.

+ Hayır hayır o şey değil. Ben sürtük değilim. Beni o fahişelerin yerine koyma. Sadece yemeği çok geç yedim.. Pardon erken yedim olacaktı. Onun için açım. Yemek yiyelim. Fesat yok. Fesata no. Fesat öl, geber aminnnn.

  O bu halime gülerken bende güldüm. Ay rezil oldum ya. Offff ölsem de bu anları yasamasaydim keşkeee ... Işte sonra kalktık yemek yedik biraz dolaştık. Sohbet ettik falan filan.

Beni barakama! getirdi ve veda edip gitti. Bende hemen içeri girip üstüme pijamalarımı giydim. Yatağıma yatıp gözlerimi kapattım. Ama aklıma hemen Hakan geldi. Onun için herzaman yani aklıma benim için olumsuz bir şey gelince yaptığım şeyi yapıp göz devirdim..

   Ama yine aklıma geldi yine göz devirdim. Yine aklıma geldi ve yine göz devirdim.

PEKİ NEDEN HAKAN HEP AKLIMA GELİYOR???!!!

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Doğru bölüm biraz çok çok az saçma olmuş olabilir. Lütfen beni vote ve yorumlarınızdan mahrum etmeyin. Oylar ve okuma sayılarï çok az. Benim aklıma takılan sorluar şunlar

ACABA BEN KÖTÜ MÜ YAZIYORUM Kİ KİMSE OKUMUYOR??
SAÇMA MI YAZIYORUM Kİ BEĞENİLMİYOR??
MİZAH AZ MI DİYE YORUM YOK??
SİZ KİTABI NASIL BULUYORSUNUZ??

         VEEEE ASIL SORU

ACABA KİTABA ARA MI VERSEM YA DA KİTABI SİLSEM Mİ??

EVET AZ BÖLÜM OLDU DOĞRU. AMA KİMSE DE YORUM VE VOTE YAPMIYOR Kİ. İLK BÖLÜM ÇOK KİŞİ OKUMUŞ EVET BUNA ÇOK SEVİNDİM.  FAKAT OKUYUCU SAYISI, VOTE SAYISI ÖZELLİJLEDE YORUM SAYISI ACAYİP AZALDI. Kİ BEN DE BEYENMEDİĞİNİZİ DÜSÜNÜYORUM..

BÖLÜM KISA KÏSA YAZIYORUM Kİ MERAK EDİN. AY ÖLÜYORUM. LÜTFEN YORUM YAPIN GÖRÜŞLERİNİZE İHTİYACIM VAR.

OKUYU SAYISI SINIR= 150
VOTE SINIRI=15
YORUM SINIRI= 5

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM SAĞLICAKLA KALIN.😘😘😘😍😍😍😍

 

Mafyanın Oğlu ve  Masum KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin