2. Bölüm: Resim ve Gölge.

910 27 10
                                    


Her zamanki gibi alarmımın igrenç sesiyle uyandım. Ahhh! Of okul çok gereksizzzz. Ama napalım gitmek şart. Hemen ayağa kalkıp banyoya gittim. Kısa buz gibi bir suyla duş aldım.

Dolabımın karşısına geçip ne giyeceğimi biraz düşündükten sonra kararımı verdim. Siyah, dar paça bir kot pantolon ve siyah kalın askılı bir t-shirt giydim. Saçımı arkaya attım açık bir şekilde. Makyaj yapmadım. Yemek yememek için hemen koşup siyah topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirip vestiyerden siyah deri ceketimi giydim ve koşar adımlarla siteden çıktım.( Teyzeme yakalansaydım 10 kilo alırdım belkide.) Motoruma binip okulun yolunu tuttum.Eskiden zengin olduğumiz için motorum vardı.

Okula gelince motoru uygun bir yere park ettim ve sınıfa çıktım. Cansu daha gelmemişti. Hemen sıramıza oturdum ve gözlerimi kapatıp eski günleri düşündüm. Birkaç dakika sonra sessiz bir şekilde ağladığımı fark ettim.  Allahtan makyaj yapmamışım ya.

Sonra aklıma Cansu geldi. Bir an da gülmeye başlayınca çok kötü oldum. Ailemi kaybediyorum ve yeni bir aile kazanıyorum. Gerçekten çok tuhaf. Gerçekten

Gözlerimi açıp sınıfa baktım. Neredeyse herkes gelmişti ve beni böyle görmüşlerdi. Aman ne napayım yani? Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu elime alıp mesaj baktım.

GÖNDEREN:CİMCİMİ yani CaNsU
MESAJ: Canım ben okula gelemiyorum. Haberin olsun.

Gönderilen:CİMCİMİ yani CaNsU
Mesaj: Niye ki kanka

GÖNDEREN: CİMCİMİ yani CaNsU
MESAJ:Ev işi be kanki. Annem olacak kadın evdeki tüm işleri başıma savdı. Sarı çiyan diyecem ama o gara çiyan

Gönderilen: CİMCİMİ yani CaNsU
Mesaj:ok neyse bay ders bşlyc

GÖNDEREN: CİMCİMİ yani CaNsU
MESAJ:ok nyyyuyy

Sınıfa öğretmen girince telefonu sıraya koydum. Kimse ayağa kalkmadı, ben de rezil olmamak için kalkmadım. Cansu olmadığı için çantamı yan tarafa koydum. Hemen tarih hocamız başladı o sıkıcı dersine. Bende defterimin boş bir sayfasına annemin yüzünü çizmeye başladım.

Evet!! Resmim oldukça iyi. Defalarca resim kurslarına gittim. Bazı resimlerim sergilede yer aldı. Tabii ki ben adımı vermedim. Bağış gibi bir şey kimse benim yaptığımı bilmiyor. Her neyse.....

Aniden defterim çekilince irkildim. Kafamı kaldırınca yaptığım resmi yırtan hocayı gördüm. O-o annemin resmini mi yırtı? Hemen ayağa kalktım.

"Dersi dinleyeceksin Buket!! Çabuk otur. Bir daha sakın başka işlerle ugraşma"

bağırarak konuşması bitince tam gidiyordu ki onun 10 katı yüksekliğinde çıkan sesimle herkesi şaşırtım.

"BANA BAKSANA SEN! SEN ÖĞRETMEN OLMUŞ, OKUMUŞSUNDA ADAM OLAMAMIŞSIN. SEN BENİM ANNEMİN RESMİNİ NASIL YIRTIP ATARSIN HA?? KENDİNİ BİR ŞEY SANAN ASOSYAL HOCA. SAKIN BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEY YAPMA. YOKSA OLACAKLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM."

diyip çantamı alıp koşarak sınıftan çıktım. Annemle babamın intihar etme anını kendi gözlerimle görmüştüm. Onlar atlayınca bende bayılmıştım. Yere o kadar sert düşmüştüm ki 1 ay boyunca hafızam gitmişti. Zaten zar zor hatırlayarak çizmiştim o resmi. Hafızam gittiği için yüzlerini tam olarak hatırlayamıyorum.

Tüm bu olaylarda benim en yakın arkadaşım olan Doğa hep yanımda olmuştu. Şimdi de Cansu var yanımda. Tüm bu düşüncelerimi atıp olduğum yerde yani okulun bodrum katında durup tüm olanları düşümdüm.

Annemle babamın intihar etişi!!
Annemle babamın intihar etme sebebini bilmemem!!
Taşınmam!!
Doğa!!
Cansu!!
HERŞEY kısaca HERŞEY ama en önemlisi de YENİ HAYATIM. Peki ben 'bu yeni hayatımdan' memnunmuyum?? Ehh... Yani...gibi gibi. Eskiden şöyle düşünürdüm.' İNSANLAR DİYOR YA HANİ NEDEN HERŞEY BENİM BAŞIMA GELİYOR DİYE. İŞTE BEN O SORUYU ÇOK SAÇMA BULURDUM. GÜLEREK ALLAHIN İŞİ SANA MI DÜŞTÜ?? DİYE SORARDIM.AMA ŞİMDİ KENDİM BU SORUYU SORUYORUM.' nasıl bir insanım ben yaaa.

Telefonumun sesiyle o 'müthiş' düşüncelerimden kurtuldum. Kim olduğuna bakmadan açtım telefonu. Karşıdaki ince, kendinden emin kız sesi bana

--Alo... Buket Hanımla mı görüşüyorum??

---Evet siz kimsiniz?

--Ben sizi bankadan arıyorum. Birisi bugün hesabınızdan tam 10.000.000 para cekmiştir. Bilgilerinize efendim.

---Ahh!! Tabii ki çekmiştir değil mi? Doğa lütfen saçma salak şeyler yapmak yerine benim yanıma gelip benimle kalsan nasıl olur best kankim??

--Salak zaten gelicem senin yanına. 1 ay kadar sonra........ Ayyyy komşu cağırıyor kibbayyy

Dedi anarmol kankim ve telefonu yüzüme kapattı. Hadi annem, babam, abim onlar olmadı anca amcam, dedem olurda komşu ne alaka lan. Amann yine kafasını duvara vurmuştur. Annesini de komşusu sanıyordur bu salak.

Telefonuma kulaklığı takıp en sevdiğim dizide rol alan yani TEEN WOLF adlı dizide KİRA YUKİMURA rölünü canlandıran ARDEN CHO NUN (Çok mi abartın ya lan Buket amann boşvir. Tanımayan.... Aklıma bir şey gelmedi siz düşünün.. Tanımayan ne olsun???jssishsdidj)  şarkılarından bir tane olan I Just Cant Get Enough (cover) adlı şarkıyı açıp dinlemeye başladım.

Yaklaşık 15-20 dakika sonra koridorun sonundan ses gelince hemen oraya baktım. Lannnn!!! Orada gölge var!!! Dur bir dakika o erkek gölgesi. Hemen ayağa kalktım.

Lan! O mafya olabilir ya da organ mafyası, hırsız, seri katil, dabbe, anammmm öldüm ya laa!! Yok kız çok korku filmi izledim heralde. Aha! Gölgenin sahibi yaklaşıyor ama daha gözükmedi duvardan dolayı.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Merhaba arkadaşlar nasılsınız??

Canımcımlarım kusuruma bakmayın internet olmadığı için yazamıyorum. Yani şöyle biz ablamın telefonuna 11 GB internet bağlattık ama 3 GB gece 3 den sabah 5 kadar olduğu için kullanamıyoruz. Geriye kalan 8 GB internetide bitirdi ablacım. Bende kullanamıyorum o yüzden. Zaten olsada internet 1 ya da 2 defa kullandırıyor bana:((((  ve yazılı haftasındayız ondan.

Bu arada yazım yanlışları ve bölümün kısa olmasından dolayı özür dilerim. Ama sonu heyecanlı bitti kabul edin gız😹😹

Ve birde bolumu bu kadar kisa yaptığım için hepinizden teker teker özür dilerim.…

Mafyanın Oğlu ve  Masum KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin