Pepijn op de scooter

39 3 2
                                    

Het is weer eens een mooie dag in pepijns mooie leven. Pepijn kijkt uit het raam en zucht. 'Nikki ziet er zo gelukkig uit met haar nieuwe scooter, ze heeft mij niet meer nodig'. Pepijn is aan het voortbewegen. Hij probeert al z'n spullen bij elkaar te pakken. Hij heeft het besloten: Hij gaat Nikki de visvrouw voorgoed verlaten. Nikki weet dit nog niet want ze is te druk bezig met Wilma de zelfstandige scooter. Pepijn word hier erg depressief van. Hij hoort de lachende geluiden van Nikki en Wilma. Nu is het gedaan, hij gaat. Pepijn sluit de deur. Hij kijkt nog een keer om en verlaat het huis.

MAAE TOEN Kwamen Nikki en Wilma langs gesjeesd. 'Hé Pepijn wat ga jij nou doen?' vraagt Nikki de visvrouw. 'Ik ga weg omdat je me vervangen hebt voor Wilma de zelfstandige scooter!' brult Pepijn uit. 'Wel nee joh mafkees ik zou een zelfstandige scooter toch nooit inruilen voor een vriendelijke warme vis? Kom maar bij me achterop!'. Pepijn kan zijn oren niet geloven! Nikki heeft hem niet vervangen! En hij mag ook nog eens mee op Wilma de zelfstandige scooter! Deze dag kan niet meer stuk! Pepijn is zo blij en enthousiast dat hij genoeg kracht heeft om in een keer achter op Wilma te springen. 'hou je vast Pepijn!' roept Nikki. Maar Pepijn hoort het al niet meer. Hij is helemaal met z'n hoofd in de wolken. Hij voelt de wind door zijn haar waaien en denkt nergens meer aan. Wat een mooi leven heeft Pepijn toch. BE LIKE PEPIJN AND YOUR LIFE WILL BE AWESOM!!!!!

Pepijn de vriendelijke warme vis en Nikki de visvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu