Pepijn bij de 1e hulp

25 2 0
                                    

Na het ongeluk is Pepijn met Bennie de traumahelikopter naar de eerste hulp gebracht. Hij is inmiddels uit coma en kan al weer voortbewegen. Nienke de aardige KARTOFFEL is nogsteeds niet op de hoogte van wat er allemaal gebeurt is, naja dat komt later dan wel.

Nikki de visvrouw komt op bezoek bij Pepijn. Het bezoek uur is al om maar ze moest Pepijn even zien. Als Nikki is de kamer van Pepijn komt, staat Pepijn bij het raam. Pepijn was naar buiten aan het kijken door het raam van de badkamer. Er loopt een groepje kinderen voorbij. Pepijn bekijkt ze van top tot teen. Bij de tenen blijft hij haken... Wat zijn die dingen aan hun voeten?? Pepijn vliegt naar beneden naar Nikki de Visvrouw. "Wat hangt er aan de voeten van die mensen?"  vraagt Pepijn. "Wat bedoel je?Bedoel je tenen?" vraagt Nikki de Visvrouw. "Nee ik bedoel die andere dingen." "Pepijn wijst naar buiten naar het groepje kinderen. Dat!" zegt Pepijn. "Ooohh SCHOENEN" antwoord Nikki de visvrouw. "Schoenen?" vraagt Pepijn. "Ja Schoenen" antwoord Nikki. "Ohh Gaafff" denkt Pepijn... "Maar dat wil ik ook" zegt hij tegen Nikki de Visvrouw. "Oke dan kunnen we morgen wel even langs de stad als je van de dokter!" zei Nikki de visvrouw.
De volgende dag mag Pepijn het ziekenhuis verlaten....

Pepijn de vriendelijke warme vis en Nikki de visvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu