Pepijn bij TRAUMA TRAINER Lynn

20 3 0
                                    

Nadat Pepijn hersteld van zijn val in DUITSLAND durfde hij niet meer lange afstanden te vliegen. Hij was bang om weer te vallen. Nikki de visvrouw maakte zich zorgen. ''Hij was zo blij dat hij kon vliegen'' dacht Nikki de visvrouw. Ze besluit een oude vriendin van school op te bellen. Nikki had onlangs op facebook gezien dat Lynn (de jeugdvriendin van Nikki de visvrouw) was afgestudeerd als traumatrainer. Ze belt Lynn. Lynn neemt op. Ze kletsen wat. Nu begint Nikki over de serieuze zaken. "Mijn vriendelijke warme vis heeft een trauma" zegt Nikki de visvrouw.  ''Pardon'' zegt Lynn. Nikki de visvrouw verteld haar alles over Pepijn.  Lynn verheugt zich er op als Pepijn kan komen. Een week later gaat Pepijn samen met Nikki naar Lynn. Ze moeten wel 20 minuten rijden. Eenmaal bij Lynn moet Pepijn een heleboel vertellen. Over zijn leven, zijn geluk, zijn vrienden en natuurlijk over zijn val. Pepijn voelt de angst weer en word weer emotioneel. Nikki de visvrouw zegt tegen Pepijn: '' Goed zo jongen, laat het los, laat het gaan!'' Na het gesprek voelt Pepijn zich een heel klein beetje beter. Ook al wil hij het niet toe geven. Nikki en Lynn maken een nieuwe afspraak. Er is nog hoop!...

Pepijn de vriendelijke warme vis en Nikki de visvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu