Pepijn doet een huwelijks aanzoek

26 2 2
                                    

Pepijn heeft bijna niet geslapen. Gisteren heeft hij Nienke weer gezien! En hij kan weer vliegen! Pepijns geluk kan niet op! Maar hij kan nog gelukkiger... Hij heeft hier heel lang over nagedacht maar hij is uiteindelijk tot het besluit gekomen dat hij wil gaan trouwen met Nienke de aardige KARTOFFEL!!!  En vandaag heeft hij haar uitgenodigd om samen met Nikki de visvrouw en Trauma Trainer Lynn in de stad wat lekkers te drinken omdat hij weer kan vliegen. Als Nikki en Lynn gaan afrekenen is hij van plan het te vragen...

Die middag in het café
Het is allemaal super gezellig. Nikki was zo gul om iedereen ook nog een gebakje te betalen. Nu iedereen het op heeft is het moment gekomen... Pepijn is er klaar voor. Met zweterig handen pakt hij de ring uit z'n broekzak. Hij houdt hem nog even onder de tafel. Hij twijfelt eventjes maar daarna doet hij het toch, maar hij wil gewoon zo graag met Nienke trouwen. "Nienke ik wil je wat belangrijks vragen" zegt Pepijn. Nienke kijkt hem nieuwsgierig aan. Pepijn knielt voor Nienke neer. "Wil jij mij de gelukkigste vriendelijke warme vis maken van het hele land door met mij te trouwen?". En hij doet de ring om Nienke haar vinger. "JAAAAAAAAAAHHH SUPER GRAAG" schreeuwt Nienke door het hele café. Pepijn de vriendelijke warme vis en Nienke de aardige KARTOFFEL moeten huilen van geluk. Ze zijn verloofd!!!!

Pepijn de vriendelijke warme vis en Nikki de visvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu