Pepijn bij Trauma Trainer Lynn #2

16 1 2
                                    

Oke, dus na het eerste bezoek aan Lynn was Pepijn al een heel stuk opgeknapt. Hij durft al zelf bij a weer te vliegen! Vandaag is Pepijns tweede afspraak. Nadat ze aan zijn gekomen bij Trauma Trainer Lynn haar huis werden ze vriendelijk verwelkomt door Yasmine de voorhistorische gemüse en Amber de classicistische peur. "AF" horen Nikki en Pepijn vanuit het huis. Het is een ENORM huis genaamd DAPHNE HET AANGENAME HUIS. Het huis van Nikki en Pepijn heet SEESOL HET IDYLLISCHE HUIS.

Toen Pepijn en Nikki binnen waren en een kopje thee hadden gekregen van Lynn kon het tweede gesprek beginnen. Lynn begint over Pepijns reis naar Thailand. "Waarom wilde je hier nou zo graag heen" vraagt trauma trainer Lynn. "Dat is heel simpel, mijn geliefde bevindt zich daar en ik mis haar heel erg". Pepijn barst in tranen uit. Dan draait Lynn zich om en roept "MAND". Om de hoek verschijnt Nienke de aardige KARTOFFEL. Pepijn is zo blij, hij weet niet wat hij moet doen. Hij wil zo snel mogelijk naar Nienke toe. Door al zijn wilskracht begint hij spontaan naar Nienke toe te vliegen. "JE VLIEGT WEER" roepen Nienke en Nikki in koor. Nikki de visvrouw vliegt Lynn in haar armen. "Het is je gelukt!" jubelt ze "ik heb nooit aan je getwijfeld, wat dacht je van een drankje in de stad morgen om het te vieren?". "Dat klinkt super" zegt Lynn enthousiast.

Pepijn de vriendelijke warme vis en Nikki de visvrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu