Eunji menjerit kesakitan saat suatu benda tajam hingap di kepalannya. Eunji menangis dia menyesal kahwin dengan seorang namja ehhh takk seekor binatang!!
"Jungkook!! Kalau awak takpuas hati dengan saya bunuhlahh sayaaa. Bunuh sayaa!!! Saya taknak hidup dengan syaitan macam awak!!
Pappp!!!
Jungkook:*pegang pipi eunji*sorry sayang. Hmm eunji. Ingatkan waktu kita bersiar siar dulu.. Tapi zaman dah berlalu. Ntah nape aku.. *tampar eunji* aku benci kau eunji!! Untuk pengetahuan kau aku dah ada orang lain.
Eunji:saya tak peduli awak ada orang lain!! Tapi perlukah awak buat saya camni! Lay an saya macam binatang! Pikir saya ni spa!!""
Jungkook:eunji aku dengan kau dah takdak apa apa ikatan lagi!!! *dekat dengan eunji* sebelum tu bagi apa yang aku mahu dulu..
Eunji:jungkook. Kyaa awak jangan!!! Saya dah. Takde pape dengan awak!! Arghhh"""
Jungkook:diam atau aku tampar kau!!!
Eunji tidak dapat berbuat apa apa lagii. Untuk melawan. Jungkook terus sahaja tersenyum sambil membuat apa yang diingini nya yes jungkook tidak pernah menyentuh eunji walaupun suami isteri. Now dah tiada apa apa ikatan. Jungkook inginkan badan eunji harini jugak.
"Arghhh!!!! Jungkook.. "EUNJI hanya mampu menangis Dan menangis. Sampai hati kau jungkook. Aku benci kau..
Setiap malam eunji hanya dipenuhi dengan tangisan. Kalaulah dia tak jumpa dengan jungkook mesti dah hidup bahagia.
Arghhh!!!!!!
"Arghhh!!! Jungkook kau takguna!!! "Eunji terbangun dari tidur.
"Wae aku mimpi rupannya.. "Eunji melihat sebelahnya. Hmm baekhyun masih tidur. Ehh jap dah kenapa dia sibuk nak tidur sini.. Errrt yahhhj baekhyun!!!!!Eunji menolak baekhyun sehingga jatuh katil.
"Kann aku dah kata. Ni katil akuu kau takdak hakk nak tidur sini!!!Baekhyun:*mamai*chagi. Saya.
Eunji:chagi?!hoooiii jangan nak berani panggil aku chagi!! Chagi kepala hotak kau!!! *eunji menarik rambut baekhyun Dan menghentakkan ke dinding *ni satu amaran. Jangan tidur atas katil dengan aku!! Jangan panggil aku chagi!!! And hubungan kau Dan aku sebagai suami isteri hanya atas kertas!!! Aku tak ingin suami macam kau!! Lembap!! Gila!!!*blah*
Baekhyun:*duduk kat lantai*takpelahh. Nanti lama kelamaan chagi akan terima. *peluk bear*
Diruang tamu
Eunji:ishhhh!!!! Aku benci macam nii!! Dapat suami pun terencat!! Takde otak!! *silang tangan*fikir aku suka. *call taeyeon*tae!! Aku bosanlahj. Datang rumah aku tau kita berkaraoke!!! *end call*
Bersambung
YOU ARE READING
Because of love (On Going)
Random"jung eunji sering digelar oleh orang ramai sebagai pendera suami. pelikkan? biasanya yeoja Yang didera. tapi bagi eunji tak pelik pun. eunji makin membenci suaminya Dan disaat eunji baru nak menerima suaminya. muncul seseorang Yang paling dia benc...