Baekhyun: hmm eunji?? Saya ada benda nak bincang. Bukakla pintu nii..
Krikk krikkkk...
Baekhyun: hmmphh mummy saya nak datang......
"WHATTT!!! MUMMY KAU NAK DATANG UMAH AKU??!!! WEYYY KAU SUKAHATI JE SURUH DIA DATANG ANN. MESTI KAU NGADU KAT DIA YANG AKU DERA KAU ANN!!! "
Baekhyun: aduu.. *pegang telinga* saya tak habis, cakap lgi la! Mummy saje nak datang mana saya tahuu kenapa. Jangan menuduh boleh tak??
Eunji: yang kau nak marah asal?!! Aku yang patut marah kau?!!! Haishhh so nanti kau kena tidur sebelah aku la ni?
Baekhyun: *senyum* nampak gaya camtula. Bukan apa.. Abang saya pun nak datang gakk..
Eunji; *tepuk dahi* mampos aku. Kau nii sesuka hati bawak banyak orang masuk umah aku kann
Baekhyun: family kita jugak Ann??
Eunji: takk. Family kau sorang. Aku takpernah anggap family kau sebahagian dari aku. *silang tangan*
Baekhyun: hmmm. Eun? Nanti boleh kann saya panggil awak chagi?? Ke baby???
Eunji: 😒😒😒nak amik kesempatan la tu. Hek elehhh. Yela2 tapi lepas family kau berambus je kau jangan panggil dahh. Arraseo???
Baekhyun: okk *cium pipi eunji*
Eunji: *terkejut* yahhh! Jangan suka hati je cium aku setan!!!! Haishhh *lap pipi*
Baekhyun: sorry.. *tunduk pastu blah*
Eunji: *pegang pipi sengih*haishhh kiss je punn. Macam lah takde orang pernah kiss aku.. *tetiba sedih* melainkan setan takguna tu..
Flashback
Eunji: awak nak apa lagi!!! Semalam kann saya dahh kasi semua nya pada awak!!
Jungkook; *cium leher eunji* saya tak puas lagi!! Leher kau cantik. Muka kauu!! Aku tak puas sebelum aku tak lenyapkan muka kau dari bumi ni!!! *cekik eunji*
Eunji: awak.. Hhhmmm.. *batuk* lepaskanla saya gila!!!! Saya menyesal kenal awakk.. Saya... Arghhhhh!!! *jatuh*
Jungkook: *pegang botol asid* sayang tahu takk ni benda apa?? *senyum*
Eunji: kau gila jungkook.. *taklarat* aku sumpahh hidup kau takkan aman.
Jungkook: huhh apa?? Tak dengar la sorry babe.. *terus simbah asid kat muka eunji* goodbye sayang.. Muahhhh
Eunji: arghhhh!!!! *pegang muka* *meraung kesakitan* ARGHHHH SAKITT!! SAKITT. MUKA AKUU"!! HUHHHH HUHHH.. ARGHHH. AKU BENCI KAUU JUNGKOOK!!!!
End flashback
Eunji: *pegang muka* kalau la tak kerana baek yang pulihkan wajah aku.. Tapi bukan kepada wajah yang asal.. Kepada wajah yang baru.. Wajah yang jungkook takkan mengetahui lagi.. Tapi hati eunji masih berdendam terhadap lelaki.. Ye dia nak lelaki hidup sengsara di dunia ini. Selama ni perempuan yang selalu jadi hamba sex kepada lelaki dan dia takkan biarkan itu terjadi kepada dia lagi dia takkan biarkan dirinnya diperbodohkan mentah2..lelaki mesti terima balasan.. Baekhyun tak terkecuali.. Walaupun dia telah menyelamatkan aku. Aku tak peduli orang nak cakap aku tak pandai balas budi orang. And aku tkperlu kott balas. Buang masa jee..
Eunji; *tgk baekhyun* gilaa.. Aktiviti orang terencat mmg cannii... *blah *
Baekhyun; *lukis sesuatu* //taksabarnnya aku kalau dahh siapp. Mesti eunji suka. //
bersambung
YOU ARE READING
Because of love (On Going)
Acak"jung eunji sering digelar oleh orang ramai sebagai pendera suami. pelikkan? biasanya yeoja Yang didera. tapi bagi eunji tak pelik pun. eunji makin membenci suaminya Dan disaat eunji baru nak menerima suaminya. muncul seseorang Yang paling dia benc...