Eunji terkejut apabila melihat makanan kegemaran berada diatas mejannya serta baekhyun yang berpakaian segak. Takpernah dia melihat baek sesegak ni. Selalu nya selekeh nak mampos.
Baekhyun: eun.. Saya ada masakan makanan favourite awakkk. Awak nakkkan???
Eunji: jangan sentuh aku la!! Aku ada tangan so biarlah aku buat sendiri!! Eunji terus pergi ke meja makan dan mengambil satu mangkuk ramen panas..
Eunji: ni yang kau kata sedap?? *Baling kat baekhyun* kau tahu takk aku tengah takde mood kau boleh menghancurkan kan mood aku!! Haishhh aku stress la kahwin dengan kau!! Kahwin dengan orang terencat macam kau!! Sepatutnya orang macam kau ni patutnya dahh mati!!
Baekhyun hanya menundukkan muka sambil menahan akibat kepanasan ramen tersebut
Eunji: asal kau diam??!! Aku tanya asal!!! *tarik rambut baekhyun* kau ni lemah tahu takk?? Tapi aku taknak kau pijak belakang aku! Aku taknak kena tipu hidup2 disebabkan seorang lelaki takguna macam kau!! *lepaskan rambut baekhyun*
Eunji terus berlari lalu menghempas pintu bilik sekuatnya..
Baekhyun: *tgk eunji* mama.. Apa salah baekkie.. Baekkie cuma nak bahagiakan eun sahaja. Kann seorang suami patutnya membahagiakan isterinya. Tapi ni eun tak suka.
Baekkie cuma...Xxx: hello eunji!!!
Baekhyun: *buka pintu* cik ni cari sapa??
Taeyeon; aku taeyeon. And aku takperlu bagitau kot yang aku nk jumpa eunji. Kau tu mesti suami eunji kan aka pembantu rumah dia heh? *jeling*
Baekhyun: saya bukan orang gaji dia. Saya suami dia..
Taeyeon: aku tahu tapi eunji anggap kau macam tu. Kesian pulak aku. Takpasal2 kau yang jadi mangsa eunji.. Hmm oklah aku tak jadi nak jumpa eunji. Aku kesini saja nak tengok suami dia.. Bye *blah*
Baekhyun: *tutup pintu* *mama call* mama??? *angkat* hello
Ms byun: hello baekkie sayang.. Ni mesti herankan nape mama call ok ni mama nk cakap besok mama nak datang rumah baekkie dengan abang baekkie sekali..
Baekhyun: tapi mama kenapa terburu sangat ni?
Ms byun: mama tak terburu sangat. Ni abang kamu ni sejak balik dari UK petang tadi dia tak sabar nak tengok isteri kamu.
Baekhyun: cehh. Cakap kat abang jangan nak rampas yang baekkie punya.
Ms byun: *gelak* yela2.oklah. Mama nk pergi kerja ni. Bye
Baekhyun: bye.. *letakcall* mama nak datang!! Yeyy *lompat2* oppss *tengok bilik eunji* aku lupa ada raksasa dalam bilik tu..
Bersambung
YOU ARE READING
Because of love (On Going)
Sonstiges"jung eunji sering digelar oleh orang ramai sebagai pendera suami. pelikkan? biasanya yeoja Yang didera. tapi bagi eunji tak pelik pun. eunji makin membenci suaminya Dan disaat eunji baru nak menerima suaminya. muncul seseorang Yang paling dia benc...