"Abi farkındaysan eğer benle dalga geçicekler ya da tuhaf tuhaf bakıcaklar okulu biliyosun."
"Banane kızım başkalarından ne dediysem o"
~~~~~~~~~~~~~~
Yüzüm çok kötü duruyordu ve ben kendimden bile şuan iğreniyorum.Dışarı çıktık.Yoldan geçenler tuhaf tuhaf bakıyorlardı.Bunlar böyle bakıyosa okul nasıl bakar bilmiyorum.Abimin arabasıyla gidiyorduk.10 dk yolun ardından okula gelmiştik.Herkes dışarıdaydı.Arabadan inmek istemiyordum.Abimin arabadan indi ve benim de inmemi bekledi.İnmeyeceğimi anlayınca kapıyı açtı ve bana yine tehditkar sözler savurdu.
"Ya aşağı inersin ya da sürükleyerek götürürüm seni"
Bunu yapacağını bildiğim için arabadan indim.Ve okulun bahçesinden geçiyorduk şuan.Kendimi çok kötü hissediyordum.Okula girecekken sınıftan EREN laf attı.
"Oooo moruk naber?"
Resmen sinirlerim bozuldu yaa.Görende 80 yaşındayım sanar.Birşey söyleyeceğim anda abim olacak şahsiyet konuştu.
"Kes lan sesini."
"Kesmezsem nolur??"
Eren resmen kaşınıyordu.Hayatının yanlışını yaptın koçum.Bulaşmıcaktın abime.Ben içimden bunları söylerken abim hızla yanımdan gitti ve Eren'e bir yumruk,ve bir tane daha derken herkes etrafa toplanmış bizi izliyordu.Hepsi mal gerçekten ayırmaya çalışan yok.Ben hemen koştum ve aralarına girdim.
"Abi tamam yapma bırak ne hali varsa görsün."
"Sana kaç kere karışma dicem Bade çekil şurdan."
"Abi boşver ya onu hadi gidelim."
Abimi kolundan tutup çekiştirdim.Okula girmiş bulunuyoduk.Abim beni sınıfa bıraktı ve kendi de çıktı sınıfına.Sıramda biraz oturduktan sonra zil çalmıştı.En sevdiğim ders vardı.KİMYAA.Söylemeyi unuttum ben malesef o gerizekalı Eren ile oturuyordum.Sonra herkes yerine otururken Eren de geldi ve oturdu.Yüzüme garip bakmasından bıkmıştım artık.Ben de bu halime bayılıyo değilim heralde.Niye bu kadar belli ediyosa.Ve dayanamayıp konuştum Eren'le.
"Eren yeter artık ya ben de bayılmıyorum kendime.Tuhaf tuhaf bakma artık.""Neden yaptı bunu?"
"Neyi?"
"Suratını diyorum hep mi böyle yapıyor abin?"
"Ailevi mesele Eren sanane."
Sıraya kafamı koydum ve daha faZla dayanamayıp uykuya kendimi bıraktım.
~~~~~~~~~~~~~
Birinin durmadan dürtmesiyle kalkmak zorunda oldum.Sıradan kafamı kaldırmadan
"Her kimsen kolumu çürüttün yeter artık."dediğimde duyduğum sesle keşke demeseydim dedim bi an.
"Sen abinle nasıl konuşuyon kız?"
Tam kalkıcaktım ki üstümde bi ağırlık vardı.Ve bu............Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere
:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüya Gibi
RomanceAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen kızın hayatı...