"Karşımdaki kişiyle bir an duraksadım..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet o kişi Eren'di.Hemen elinden çantayı çektim.Acaba kurcaladı mı??
"Merak etme bade.Belki birazcık kurcalamış olabilirim."
Yine söyleyeciğimi dışımdan söylemişim yaa.Bi dakika bi dakika o biraz kurcaladım mı dedii??
"Eren sen salak mısın?Özel denen bişey var.Ben sana aynısını yapsam naparsın acaba merak ediyorum.""Bişey yapmam al kurcala."
Çantasını bana uzattı ama öyle alacak değildim yani.O bana yaptı diye ben de ona yapamam.Her neyse çantamı aldım ya ona şükrediyorum.Evet arkamı döndüm gidiyordum ve Eren kolumdan tuttu.
"Nereye gidiyorsun?Kalacak yerin yoktur şimdi senin.""Eren bi kere de bişeye burnunu sokma yaa.Arkadaşım da kalcam oldu mu?" İyi de ben kimseye gitmicektim.Neyse eren inansa yeter.Ben arkadaşıma gidicem deyince kolumu bıraktı.Ben de gitmeye başladım.Arkama baktığımda Eren de gidiyordu.Neyse şimdi kendime iyi bir yer aramam lazımdı.Hava kararmıştı ve ayağımın gittikçe ağrısı artıyordu.Biraz daha yürüyüp bir ıssız sokak bulmam gerekiyordu.Herkesin olduğu yerlerde dursam abim beni bulur.Abim demişken acaba gittiğimi fark etti mi??Kesin etmiştir canım.Abim bu sonuçta.Evet artık gelmiştim ıssız bir sokağa.Biraz korkunç gözüküyordu ama bu akşam burda kalmam gerekiyordu.Yarın artık bişeyler yaparım.Duvar ve çöp konteynırının arasına oturdum.Ahh be anne keşke ölmeseydin senden sonra herşeyin düzeni bozuldu.Çok özledim seni anne.Umarım beni görüyosundur,duyuyosundur.Bak hâlime hergün bir eziyet felan.Sen olsaydın böyle olmıcaktı.Umarım kısa zamanda yanına gelirim annem.
Annemi çok özlemiştim.Şuan ağlıyordum.Muhtemelen birazdan da uyurum.Çünkü ağladıktan sonra hemen uyuyorum kendiliğinden yani.Biraz etrafı izledikten sonra artık uyku beni çağırıyordu.Kendimi uykunun kolalrına bıraktım umarım bişey olmaz sabaha kadar....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Her tarafım acıyordu demicem çünkü hiçbir yerim acımıyordu.Ayağa kalktığımda bir odadaydım.İyi de burası neresi..??İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLARR :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüya Gibi
RomanceAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen kızın hayatı...