Vee bu.......
~~~~~~~~~~~~
Vücudumu kaldıramıyordum çünkü üzerimde Eren yatıyordu.Ve de karşımda sinirle soluyan üvey abim.Kalkmaya çalışırken Eren uyandı ve konuşmaya başladı.
"Hiçbir yere gitmiyorsun Bade!"
"Sanane Eren sanane kalk üstümden."
"Kalkmıyorum kızım."
Bir tanesi yetmiyormuş gibi birde eren çıktı.Eren böyle dedikten sonra abime baktım elini yumruk yapmıştı.Benim ona baktığımı görünce hemen Eren'i bluzundan tuttu ve kaldırdı.Eren'in yüzüne bir yumruk geçirdiğinde istemeden çığlık attım.Eren de abime yumruk geçirdi.İkisi kavga ederken ben şoktan çıktım ve aralarına dalıp "Tm yeter artık.Abi hadi gidelim."Abim kolumdan tutup çekiştirmeye başladığında çantamı sıradan alacaktım ama abim izin vermedi.Eren'e öylece baktığımda dudağı ve kaşı patlamıştı.Bana ve abime sinirli bir şekilde bakıyordu.İyi de ben naptım şimdi??Hayır sırf ayırdım diye mi yanii??Neyse banane beni ilgilendirmez eren.Çantamı da alamadım ya.Abim hala beni çekiştirirken okulun bahçesinden çıkmıştık.Yolda giderken abim kolunu omzuna atıp beni kendine çekti.Ne yaptığını anlamadım.Bi dövüyor bi seviyor.Dengesiz ya.Yolda giderken hep böyle olacaksa ben yolda her zaman yürümeye hazırım.15-20 dakikalık yolun ardından eve gelmiştik ve yine kötü bir gün başlayacaktı.Alışmıştım artık ama yinede zordu.Eve girdiğimde koşarak odama gittim ve kapıyı 2 kere kilitledim.Kapının kapanma sesiyle abim de içeri girmişti.Hemen çanta çıkarıp içine kıyafet felan lazım olan herşeyi koydum.Daha sonra üzerime kalın şeyler giydim.BÖYLE GİYİNDİ GİBİ DÜŞÜNÜN.. :))
Zaten ev yüksek olmadığından camı açtım ve atladım.Off ayağım çok acıyor.Galiba incittim.Umarım kurtulmuşumdur.Neyse şimdi kaçıp hayatımı kurtarmam lazımdı.Ayağımın acısını yok sayarak koşmaya başladım.Hedefim okula gitmekti.Yürüyerek 15-20 dk sürüyordu ama ben koşuyordum.Ayağım gerçekten çok acıyor.""Herneyse kendini kurtaracaksın Bade bırak şimdi ayağını""
İç sesime hak veriyordum.Sonunda okula gelmiştim.Buradan çantamı alıp biryere gidicektim.Yani kendime üşümeyecek bir yer bulsam iyi olacaktı.Şuan okulun bahçesindeydim.Yine koşup okula giriş yaptım.Sınıfıma gittim ama sıramın üstünde çantam yoktu.Ama iyi de giderken daha burdaydı.Sınıfı iyice kontrol ettim,sıraların altlarına baktım ama yoktu işte.Tabii ya giderken burada Eren vardı.Kesin Eren aldı.Off eren off.Neyse yapacak bir şeyim yoktu.Buradan çıkıp sahile gidebilirdim.Neyse şimdi çıkıp kendime bir yer bulmam gerekiyordu.Koridorda koşarken ayağımın yüzünden yere kapaklandım.Sonunda okuldan çıkmıştım.Koşarak sahile gittim.Tam oturacaktım ki karşımdaki kişiyle bir an duraksadım....Arkadaşlar bazı bölümler kısa veya yazım yanlışı olduysa kusura bakmayın.Fikirlerinizi sunarsanız sevinirim :))) Kendinize iyi bakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Rüya Gibi
RomantizmAnnesi öldükten sonra üvey abisinden dayak yiyen kızın hayatı...